اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

موافقت راه‌اندازی دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ شد

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده در استان و شهرستان گنبدکاووس، موافقت اصولی راه‌اندازی دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ شد.

موافقت راه‌اندازی دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه صبح امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت اظهارکرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده در استان و شهرستان، موافقت اصولی راه‌اندازی دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ شد.

وی تصریح‌کرد: در حال حاضر باید اقدامات لازم برای تبدیل مجتمع عالی سلامت به دانشکده پرستاری انجام شود و با توجه به اینکه تعداد پذیرش دانشجویان افزایش پیدا می‌کند، می‌بایست فضای مناسبی برای پذیرش و جذب دانشجو در شهرستان فراهم شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی یکی از معضلات مهم کشور و به ویژه استان گلستان است، خاطرنشان‌کرد: به لحاظ آماری، شرایط خوبی در حوزه‌ آسیب‌های اجتماعی نداریم اما به لحاظ فعالیت‌ها، اقدامات خوبی انجام شده‌ اما با توجه به گستردگی حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی و اینکه دشمن بر روی این حوزه دست گذاشته و کار می‌کند باید فعالیت‌ها و اقدامات مستمر و مهمی انجام شود.

وی ادامه داد: در جلسات حوزه آسیب‌های اجتماعی،مدیران می‌بایست با نگاه کارشناسی در جلسه حضور یابند و صرفا در راستای وظیفه سازمانی اقدامی صورت نگیرد بلکه با نگاه هم‌افزایی بتوانیم خلاهای قانونی را پر کرده و اقدامات موثری انجام دهیم‌

دهرویه گفت: قوانین و دستورالعمل‌های کشوری و استانی بومی‌سازی شود و اگر ما در این حوزه تلاش نکنیم قطعا به تنش اجتماعی و در نهایت مسائل ضدامنیتی تبدیل خواهدشد.

وی بیان کرد: نگاه اصلی دشمن در حوزه آسیب‌های اجتماعی، تضیف اقدامات صورت گرفته به ویژه در دولت سیزدهم با توجه به انتخابات پیش‌رو است .

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ابرازکرد: مدیران با تبیین اقدامات و خدمات انجام شده در نظام‌جمهوری اسلامی به ویژه دولت سیزدهم امید را در جامعه زنده کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول