اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

حیدری: وحدت مانع بزرگ در مقابل آمریکایی ها برای بحران سازی بوده است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس درباره اقدامات آمریکا در بحران‌سازی در کشورهای منطقه از جمله ایران، گفت: آنچه که تابحال مانع رسیدن آمریکا به اهدافش بوده بحث وحدت و مهم‌تر از آن هوشمندی شخص مقام معظم رهبری است.

حیدری: وحدت مانع بزرگ در مقابل آمریکایی ها برای بحران سازی بوده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا خبرگزاری فارس، شهریار حیدری نماینده سرپل ذهاب و قصر‌شیرین در گفت وگو با خبرنگار باشگاه توانا در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر  اقدامات آمریکا در راستای ایجاد مجموعه‌ای برای بحران‌سازی در کشورهای منطقه از جمله ایران، اظهار کرد: یکی از محورها و راهبردهای اساسی کشورهایی همچون آمریکا، فرانسه و بعد از آنها رژیم غاصب صهیونیستی، بحث اختلافات قومی و مذهبی در خاورمیانه و جهان اسلام است.  

وی با بیان اینکه آمریکا به صورت خاص بیش از ۴۰ سال است که بر روی اختلافات قومی و مذهبی در کشور ما برنامه‌ریزی‌های متفاوتی کرده است، افزود: آمریکا در این زمینه هزینه‌های سنگینی را برای ایجاد اختلاف، تنش و تفرقه بین مذاهب شیعه و سنی صرف کرده است اما آنچه که تابحال به عنوان یک عامل و مؤلفه، مانع رسیدن آمریکا به اهدافش بوده بحث وحدت و مهم‌تر از آن هوشمندی حاکمیت و شخص مقام معظم رهبری بوده است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات ضد امنیتی آمریکا در ایجاد درگیری بین دو جریان شیعه و سنی، عنوان کرد: تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و تلاش‌ دولت‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی مانع از رسیدن آمریکایی‌ها به اهداف شوم‌شان شد.

حیدری با تأکید بر اینکه نظام اسلامی از نظر عقلی و کارشناسی بالاترین حرمت و جایگاه را برای زن قائل است، گفت: درحالیکه اقدام غرب در این مورد تنها یک شعار بوده اما در عین حال باز هم موضوع حقوق و آزادی زن به عنوان یک اهرم دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی بوده است.

وی ضمن اشاره به یکی دیگر از اقدامات دشمن علی‌الخصوص آمریکا برای ضربه به نظام اسلامی، بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات دشمن در ایجاد اختلاف و تفرقه بحث حقوق و آزادی زنان بوده که مقام معظم رهبری این موضوع را به طور کامل هشدار داده و تبیین کرده‌اند.

معلومات اطلاعاتی ما نشان می‌دهد دولت آمریکا مجموعه‌ای برای بحران‌سازی در کشورها از جمله ایران ایجاد کرده که مأموریت آن یافتن و تحریک نقاطی است که به نظر آنها می‌تواند باعث بحران شود.

مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته با اقشار مختلف استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی گفتند: معلومات اطلاعاتی ما نشان می‌دهد دولت آمریکا مجموعه‌ای برای بحران‌سازی در کشورها از جمله ایران ایجاد کرده که مأموریت آن یافتن و تحریک نقاطی است که به نظر آنها می‌تواند باعث بحران شود.

پایان پیام/              

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول