اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ساکت: امیدوارم به دور از کنایه‌ها و تمایلات خاص، با نگاه ملی به اصل فوتبال بپردازیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم برادرانه و به دور از کنایه ها و تمایلات خاص، با نگاه ملی به اصل فوتبال بپردازیم.

ساکت: امیدوارم به دور از کنایه‌ها و تمایلات خاص، با نگاه ملی به اصل فوتبال بپردازیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا ساکت بعد از جلسه کمیته انضباطی در فدراسیون فوتبال مبنی بر شکایت 4 باشگاه از سپاهان به دلیل رعایت نکردن سقف بودجه باشگاه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ممنونم از پیگیری‌های مستمر شما. از آنهایی که قلم شان، کلام شان، نگاه شان و تصویرشان در جهت موفقیت فوتبال ملی و باشگاهی است. جلسه کمیته انضباطی با حضور اعضای محترم برگزار شد و بنا به توصیه و دستور موکد ریاست جلسه قرار شد از محتوای جلسه، مبانی و دیدگاه‌های مطرح شده هیچ عزیزی صحبت نکند.

مدیرعامل سپاهان افزود: من هم  امیدوارم در سال اول این دستور العمل‌ها و ریل گذاری های جدید اتفاق می افتد به ارتقای فوتبال ملی و باشگاهی کشور  منتج شود و به دور از همه مسایل، تحلیل‌ها، صحبت‌ها و کنایه‌ها شاهد اقدام‌هایی باشیم در جهت تقویت فوتبال ملی و باشگاهی کشور.  از شما هم توقع می‌رود که به مسایلی بپردازیم که  بیشتر فوتبال ملی تقویت شود و کمتر به حواشی بپردازید. این مسایل را می توانستم بعد از جلسه بیان کنم و از پیگیری شما سپاسگزارم و امیدوارم برادرانه و با نگاهی ملی و به دور از تمایلات خاص همه به اصل فوتبال بپردازیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول