اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

وزیر جهاد کشاورزی: ذرت آلوده‌ای در همدان وجود ندارد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمام ذرت‌های همدان دارای گواهی بهداشت است و به‌روز آزمایش می‌شود به نحوی که هیچ ذرت آلوده‌ای در این استان وجود ندارد.

وزیر جهاد کشاورزی: ذرت آلوده‌ای در همدان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی نیکبخت با بیان اینکه تمام ذرت‌های استان همدان دارای گواهی بهداشت است و به‌روز آزمایش می‌شود اظهار کرد: هیچ ذرت آلوده‌ای در این استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همدان به عنوان ذخیره‌گاه استراتژیک نهاده‌های غرب کشور مطرح است افزود: هم اکنون ۲۰۰ هزار تن نهاده در این استان ذخیره شده است.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه یادآور شد: ذرت‌های مورد اشاره در اخبار امروز، بهمن پارسال با تایید سازمان‌های استاندارد و دامپزشکی از بندر مبدا حکم تخلیه گرفته و اگر مشکلی داشت اجازه بارگیری داده نمی‌شد.

وی با تاکید بر اینکه روند توزیع این نهاده‌ها برای دامداری‌ها و مرغداری‌ها پس از مدتی آغاز و در حین بارگیری نمونه‌برداری در محل انجام می‌شده است ادامه داد: قبل از بارگیری و فروش مجددا نمونه‌گیری انجام می‌شود و بر اساس اسناد معتبر این ذرت‌ها، هیچ نوع افت یا آلودگی ندارند.

نیکبخت خاطرنشان کرد: افت ذرت‌ها در حد استاندارد طبیعی است و از مجموع ۲۱ هزار تن آن، فقط ۳ هزار تن باقی مانده که در حال توزیع بین مردم است.

پایان پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول