اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بوشهر عنوان برترین تعاونی ایران را کسب کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر از انتخاب یکی از تعاونی‌های استان به عنوان تعاونی برتر ایران خبر داد.

بوشهر عنوان برترین تعاونی ایران را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، مصدق کشاورزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در هجدهمین جشنواره انتخاب تعاونی‌های برتر ملی که با عنوان اولین همایش ملی اقتصاد تعاونی با شعار تعاون، حکمرانی مردم با حضور رئیس جمهور در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد از یک تعاونی برتر استان بوشهر به عنوان تعاونی برتر ملی تقدیر شد.

وی افزود: در این همایش که همه ساله شهریور ماه با هدف معرفی بهتر الگوهای موفق تعاونی و با حضور تعاونگران سراسر کشور، اتاق‌های تعاون استانی، اتحادیه‌های تعاونی، ادارات کل استانی و اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود، از ۲۳ تعاونی برتر ملی تقدیر شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: از استان بوشهر 7 تعاونی با امتیاز بالاتر از ۱۲۵۰ وارد عرصه رقابت ملی شدند، که تعاونی بازرگانی بین المللی توسعه تجارت درویش تنگستان که در حوزه صادرات و واردات محصولاتی از قبیل میوه و تره‌بار، خشکبار، ماهی و میگو، سنگ، شیشه و آهک فعالیت می‌کند، به عنوان برتر ملی انتخاب شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول