اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اطلاعیه انتقال خون به مردم ایلام

مدیرکل انتقال خون ایلام گفت: باتوجه به حضور زائران در ایلام، عموم مردم استان نسبت به اهدای خون و فرآورده‌های خونی اقدام کنند.

اطلاعیه انتقال خون به مردم ایلام

لیلی عاصم‌آبادی، مدیرکل انتقال خون ایلام ظهر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: عموم مردم استان نسبت به اهدای خون و فرآورده‌های خونی اقدام کنند. 

وی افزود: با توجه به حضور انبوه زائران در استان ایلام طی ایام اربعین و تداوم موج بازگشت زائران از عتبات عالیات و بروز حوادث و سوانح مختلف، این پایگاه نیاز به حضور مردم استان برای اهدای خون دارد. 

مدیرکل انتقال خون ایلام عنوان کرد: بخشی از خون برای مجروحان سوانح و حوادث و سهمی از آن نیز برای بیماران نیازمند دریافت خون و فرآورده‌های خونی مصرف می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه مردم استان در واپسین روز‌های پایانی ماه صفر در پویش اهدای خون فرهنگ حسینی، نذر عاشقان مشارکت کنند، اظهار کرد: از زنان واجد شرایط نیز می‌خواهیم نسبت به اهدای خون خود اقدام و اعضای خانواده خود را نیز نسبت به این عمل ترغیب و تشویق کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بانک خون استان ایلام به اهدای خون و فرآورده‌های خونی در گروه‌های مختلف مثبت و منفی نیاز دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول