اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

آرش ژاپنی با سبک کشتی ایرانی به دنبال مدال خوش رنگ جهان

نشریه جهانی کشتی «آرش یوشیدا» کشتی گیردورگه ایرانی تیم ملی ژاپن را از بخت‌های کسب مدال در مسابقات جهانی بلگراد دانست.

آرش ژاپنی با سبک کشتی ایرانی به دنبال مدال خوش رنگ جهان

به گزارش خبرگزاری فارس، «نشریه جهانی کشتی» در خصوص «آرش یوشیدا» کشتی گیر دورگه ایرانی تیم ملی ژاپن نوشت، به ندرت پیش می‌آید ژاپن مدال‌آور بالقوه‌ای در سنگین وزن داشته باشد، اما «آرش یوشیدا» می‌تواند این موضوع  را در مسابقات جهان کشتی در شهر بلگراد،صربستان تغییر دهد.
«یوشیدا» مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان را در کارنامه ورزشی خود دارد که این تنها تجربه بین المللی آرش است.

 جواد اسفنجانی مردی از تبار ایران که این روزها نامش در کشتی آسیا ورد زبان ها افتاده است، پدر «آرش یوشیدا» است. اسفنجانی 5 پسر و یک دختر از همسر ژاپنی خود دارد که همگی کشتی گیر هستند و تا به اینجای کار فعلا کیوان، آرش و آریا سه پسر او عضو تیم ملی کشتی کشور ژاپن شده اند.

لازم به ذکر است، کامران قاسم پور از ایران و جیدن کاکس از آمریکا دو فینالیست سال گذشته در وزن 97 کیلوگرم در مسابقات جهانی بلگراد غایب خواهند بود، اما هر دو دارنده نشان برنز حضور خواهند داشت. البته می‌توان به حضور دیگر کشتی گیر ایرانی به نام «امیرعلی آذرپیرا» از تیم ملی کشتی ایرلند در این دور از رقابت‌ها نیز اشاره کرد.

البته تجربه مسابقات قهرمانی آسیا و سبک کشتی ایرانی «یوشیدا»  می تواند در مسابقات جهانی به او کمک کند، اما نباید فراموش کرد که نماینده قزاقستان که در مسابقه نهایی قهرمانی آسیا به «یوشیدا»  باخت، به دنبال انتقام این شکست است.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول