اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۲ عضو یک خانواده در آبشار عباس‌آباد غرق شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: دو نفر از اعضای خانواده اهل اراک در منطقه گردشگری آبشار شهرستان عباس‌آباد غرق شدند.

۲ عضو یک خانواده در آبشار عباس‌آباد غرق شدند

هاتف باقر سلیمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران امروز درباره حادثه غرق‌شدگی پدر و دختر اراکی در آبشار سوته‌راش عباس‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: دو نفر از اعضای خانواده اهل اراک در منطقه گردشگری آبشار شهرستان عباس‌آباد غرق شدند.

وی افزود: این دختر در آبشار در حال غرق شدن بود که پدر برای نجات وارد آبشار می‌شود و همین موضوع غرق شدن این دو نفر شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به اینکه دلیل غرقی نداشتن آشنایی و بی‌احتیاطی بوده است، تصریح کرد: با توجه به روزهای پایانی تابستان شاهد روزهای پرتکاپو امداد جمعیت هلال‌احمر استان هستیم.
سلیمی گفت: از ۱۱ تا ۱۷ شهریور ماه امسال ۲۵۳ حادثه داشتیم که از این تعداد ۱۱۱ مورد حادثه دریایی، ۹مورد حادثه در کوهستان، ۲۸ حادثه جاده‌ای داشتیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول