اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

زیاد نخور! (گفت و شنود)

این روزها پس از بحران‌های داخلی رژیم صهیونیستی مسؤولان بلندپایه این رژیم جعلی برای روحیه دادن به مردم‌شان مجبورند قُمپز در کنند و به هذیان‌گویی افتادند.

زیاد نخور! (گفت و شنود)

فارس‌پلاس‌؛ دیگر رسانه‌ها - کیهان نوشت: گفت: «‌دیوید بارنیا» رئیس ‌موساد در کنفرانس سالانه خود گفته است «‌زمان آن رسیده که از ایران به گونه‌ای دیگر انتقام بگیریم‌»!

گفتم: ۴۵ سال است که هرچه در توان داشتند را به کار گرفتند و هرچه زور داشتند زدند و‌لی نه فقط نتوانستند هیچ غلطی بکنند بلکه این روزها با ده‌ها بحران رو‌به‌رو هستند و به قول خودشان با سقوط تنها چند قدم فاصله دارند، حالا قراره چه بکنند؟!

گفت: اعلام کرده که چند عملیات انفجاری در سراسر ایران انجام خواهند داد! و حتی تصویر برخی از فرماندهان را هم نشان داده و گفته آنها در لیست ترور هستند!

گفتم: بلا‌نسبت الاغ و دور از جون همه خرهای دنیا، این یارو عجب خریه؟! اگر توان این کارها را دارد چرا اعلام می‌کند؟! این‌جور اقدامات را اول انجام می‌دهند و بعد اعلام می‌کنند.

گفت: بد‌جوری بهشون فشار اومده و برای روحیه دادن به صهیونیست‌ها مجبورند قُمپز در کنند!

گفتم: ایول! شغالی توی جنگل راه می‌رفت و داد می‌زد که فیل می‌خورم! ببر لت و پار می‌کنم! پلنگ تیکه تیکه می‌کنم و می‌خورم! در همین بین چشمش به شیر افتاد که داره زیر چشمی نگاهش می‌کنه، از ترس خودشو خیس کرد و با صدای لرزان گفت؛ البته بعضی وقت‌ها .... زیادی هم می‌خورم!

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول