اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

حضور آزاده عطار در انتشارات فارس

آزاده سادات عطار مترجم کتاب «عوامل موثر بر خبر» جهت بازدید از انتشارات فارس و معرفی کتاب حضور پیدا کرد.

حضور آزاده عطار در انتشارات فارس

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، آزاده سادات عطار مترجم کتاب «عوامل موثر بر خبر» به نوشته ریچارد ام پرلوف با محوریت بر روزنامه‌نگاری و مطبوعات در مرکز جامع کتب رسانه و انتشارات فارس جهت بازدید از فروشگاه این انتشارات و معرفی کتاب حضور پیدا کرد.

کتاب «عومل موثر بر خبر؛ روزنامه‌نگاری در سپهر رسانه‌ای قرن بیست‌ویکم» تحقق آرزوی یک خبرنگار و دانش‌آموخته مدیریت رسانه برای کار در حیطه پژوهش‌های مرتبط با رسانه و ابزارهای ارتباط جمعی است. در دنیایی که تقابل رسانه‌ها‌ به میدان جنگ تشبیه شده و عملاً هشدارها و پیش‌بینی‌های دهه‌های میانی و پایانی قرن بیستم در این زمینه عینیت یافته‌اند، در ایران، نه‌تنها فضای ذهنی عموم مردم، بلکه عرصه رسانه‌ها‌ هم چندان به ابزارهای لازم و کافی برای حضور مؤثر در این جنگ مجهز نیستند.

در چنین وضعیتی، کمبود کتاب‌هایی که از جنبه‌های مختلف کارزار جنگ رسانه‌ای را مورد توجه قرار دهند، بیش از گذشته احساس می‌شود. در این کتاب به قلم «ریچارد پرلوف» استاد ارتباطات دانشگاه ایالتی کلیولند، از یک طرف به تحولات روزنامه‌نگاری در ایالات‌متحده طی ادوار مختلف اشاره شده و از طرفی دیگر در بخش‌های مختلف کتاب، ورود رسانه‌های اجتماعی، به‌ویژه فیس‌بوک و توئیتر و تأثیرگذاری آن بر دروازه‌بانی خبر مورد توجه قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از اخبار انتشارات خبرگزاری فارس می‌توانید اینجا کلیک کنید و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۹۷۳۹۷۴-۰۲۱ | ۶۶۹۷۳۹۹۶-۰۲۱ |۰۹۱۲۶۸۰۷۱۹۷ و ۰۹۳۳۳۲۴۵۷۸۸ تماس حاصل کنید.

آدرس انتشارات فارس در شبکه‌های مجازی: تلگرام، ایمیل، اینستاگرام( book.farsnews )، پیام رسان بله، پیام رسان ایتا است و برای خرید حضوری به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فخر رازی و دانشگاه، جنب بانک ملت، مجتمع پارسا، طبقه همکف، انتشارات فارس مراجعه فرمایید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول