اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال ساحلی انتخابی المپیک| تیم‌های ایران فینالیست شدند

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در مرحله نیمه‌نهایی انتخابی المپیک آسیای مرکزی موفق به شکست قزاقستان شدند و به دیدار نهایی صعود کردند.

والیبال ساحلی انتخابی المپیک| تیم‌های ایران فینالیست شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه آسیای مرکزی امروز در بنگلادش برگزار شد و تیم‌های ملی ایران با شکست قزاقستان به دیدار نهایی راه یافتند.

در این مرحله ابتدا تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران (بهمن سالمی – سینا شوکتی) موفق به شکست دو بر یک قزاقستان الف (دیمیتری یاکوولو – سرگی بوگاتو) شد.

ملی‌پوشان کشورمان در ست دوم 21 بر 15 مغلوب حریف شدند اما در ست‌های اول و دوم با امتیازهای 21 بر 18 و 15 بر 13 به پیروزی رسیدند تا نخستین گام را با موفقیت برداشته باشند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران ب (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) نیز موفق به شکست دو بر یک تیم دوم قزاقستان شد تا هر دو نمایده ایران گام محکمی برای صعود به فینال بردارند.

قزاقستان ب (نوردوس آلداش – کریل گورین) در ست دوم 21 بر 19 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 17 و 15 بر 12 مغلوب ایران شد.

بدین ترتیب تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران با کسب دو پیروزی به فینال مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای مرکزی راه یافتند و فردا در آخرین دیدار خود در این مسابقات به مصاف هند خواهند رفت.

برنامه این دیدارها به قرار زیر است:

دوشنبه 20 شهریور

ساعت 14: تیم الف ایران (بهمن سالمی – سینا شوکتی) – تیم الف هند (کریشنا داواسکار راما – کاشینات ساوانت نیتین بروند)

ساعت 15: تیم ب ایران (عباس پور عسگری – علیرضا آقاجانی) – تیم ب هند (روبین رابی – بارات سومو)

تیم‌های قهرمان پنج منطقه آسیا مستقیما به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک در آسیا صعود می‌کنند تا به همراه کشور میزبان، قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها و تیم قهرمان مرحله دوم برای سهمیه المپیک با هم به رقابت بپردازند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول