اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رئیس فدراسیون اسکیت: امیدوارم با نتایج درخشان جواب اعتماد مسؤولان ورزش را بدهیم

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: امیدوارم با کسب نتایج خوب و درخشان جواب اعتماد مسؤلان ورزش را بدهیم.

رئیس فدراسیون اسکیت: امیدوارم با نتایج درخشان جواب اعتماد مسؤولان ورزش را بدهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید هنرجو در حاشیه بازدید مناف هاشمی از اردوی تیم ملی اسکیت در آستانه بازی های آسیایی اظهار داشت: امیدوارم پاسخ این اطمینانی که وزارت و کمیته به اسکیت داشتند را بدهیم. تلاش می کنیم هم اسکیت فری استایل و هم سرعت‌ خیلی خوب بدرخشند و نتایج خوبی را به ارمغان بیاورند. این بازدیدها حتما باعث تقویت روحیه ورزشکاران و کادرفنی خواهد بود. امیدوارم بتوانیم نتیجه زحمات ۲ ساله حضور در اردوها را بگیریم.

وی ادامه داد: برای سرعت و فری استایل از کل کشور دعوت کردیم به اردو ها و تست های مختلف بیایند. در سرعت ۶۰ نفر و در فری استایل هم حدود ۴۰ نفر دعوت شدند و از آن ها تست گرفته شد. ۱۴ اردو برای سرعت و ۱۰ اردوی فری استایل داشتیم که همگی داخلی بود. اکثر اردوها در همین ورزشگاه آزادی و بخشی هم در اراک برگزار شد.

رئیس فدراسیون اسکیت عنوان کرد: اگر بچه‌ها با همین روند پیش بروند، تحول عظیمی در اسکیت خواهیم داشت. البته مشکلاتی هم داریم و زمین مان مساعد نیست و اسکیت ها را خراب می‌کند. آسفالت مناسب نیست و اگر ورزشکاری زمین بخورد آسیب جدی خواهد دید. امیدوارم زمین ما با کمک وزارت، کمیته و بخش خصوصی تجهیز شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول