اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۳۵۰ کودک زنجانی بازمانده از تحصیل هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در پایه اول ۳۵۰ کودک و بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در متوسطه اول و دوم ثبت نام خود را برای سال تحصیلی جدیدانجام نداده‌اند که علت این موضوع در دست بررسی است.

۳۵۰ کودک زنجانی بازمانده از تحصیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش این استان ضمن تشریح گزارشی از عملکرد این دستگاه در اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و فعالیت‌های تابستانه اظهارداشت: خوشبختانه دستگاه‌های فرهنگی دیگر هم سال پرباری در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در ایام تابستانه داشتند. 
 مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بازگشایی مدارس در استان تصریح کرد: ساماندهی نیروی‌ انسانی و انجام نقل و انتقالات، توزیع کتب دانش‌آموزان، اجرای طرح شهید عجمیان و... از جمله برنامه‌های مهم این اداره‌کل است.

وی با بیان اینکه امسال ۳۸۰ نفر از مدیران در خواست جابجایی کرده‌اند، گفت: امسال یک هزار و ۷۰۰ نفر از فرهنگیان شرایط بازنشستگی داشتند که از این تعداد یک هزار و ۴۰۰ نفر ثبیت شده است.

اسماعیلی با یادآوری اینکه امسال ۳۴۶ نفر از طریق آزمون استخدامی در مقطع ابتدایی و۳۸۰ نفر هم در مقطع متوسطه جذب آموزش و پرورش می‌شوند، گفت: امسال به لحاظ نیروی انسانی نسبت به سال گذشته شرایط متعادلی داریم.

وی با اشاره به اینکه امسال ردیف‌های استخدامی ۷۰ درصد پر می‌شود، افزود: سعی می‌کنیم کلاس خالی از معلم نداشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه ۹۸ درصد از ثبت‌نامی‌ها در پایه اول اتفاق افتاده است، گفت: در پایه اول ۳۵۰ کودک و بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در متوسطه اول و دوم ثبت نام خود را برای سال تحصیلی جدید در حال حاضر انجام نداده‌اند که علت این موضوع در دست بررسی است.

وی به توزیع کتب درسی نیز اشاره کرد و گفت: در بحث توزیع کتب درسی یک هزار و ۸۸۶ جلد کتاب دریافت شده که توزیع آن از ۱۱ شهریورماه  در مدارس آغاز شده است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول