اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۱۰ واحد پذیرایی و گردشگری در دولت آباد گلمکان تذکر گرفتند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بخش گلمکان خراسان رضوی گفت: در راستای سومین مرحله طرح تذکر لسانی ۱۰ واحد پذیرایی و گردشگری در روستای دولت آباد از توابع این بخش تذکر گرفتند.

۱۰ واحد پذیرایی و گردشگری در دولت آباد گلمکان تذکر گرفتند

حمید رضا نظام خواه در گفت و گو با خبرنگار فارس در گلمکان در تشریح سومین مرحله طرح تذکر لسانی وظیفه همگانی اظهار کرد: در پی درخواست و تماس های مردمی مبنی بر آمد و شد گردشگران و مسافران بد حجاب در مراکز گردشگری و پذیرایی دولت آباد، سومین مرحله طرح تذکر لسانی در این روستا اجرا شده است.

وی اظهار داشت: در این مرحله با حمایت های امام جمعه، دادستانی، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف به واحدهایی که از بانوان بدحجاب پذیرایی می کردند تذکر داده شده است.

نظام خواه تاکید کرد: به متصدیان این واحد ها گفته شده در صورت تکرار این رویه واحد آنان با حکم دستگاه قضایی پلمب خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلمکان گفت: برای نخستین بار و به صورت خودجوش، بانوان روستای گردشگری دولت آباد به این طرح پیوستند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول