اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

تنیس آزاد آمریکا| جدال جوکوویچ و مدودوف در فینال

نواک جوکوویچ و دنیل مدودوف در فینال تنیس آزاد آمریکا به مصاف هم خواهند رفت.

تنیس آزاد آمریکا| جدال جوکوویچ و مدودوف در فینال

به گزارش خبرگزاری فارس، نواک جوکوویچ و دنیل مدودوف با غلبه بر حریفان خود به فینال تنیس آزاد آمریکا راه پیدا کردند تا مسابقه ۲ سال پیش بار دیگر تکرار شود. 

مدودوف روسی با غلبه بر کارلوس آلکاراز تنیسور شماره یک جهان توانست به فینال صعود کند. مدودوف در این بازی ۳ بر یک و با امتیازهای ۷ بر ۶، ۶ بر یک، ۳ بر ۶ و ۶ بر ۳ پیروز شد. وی بعد از این مسابقه اعلام کرد که آماده چالش با نواک جوکوویچ است.

مدودوف در این باره عنوان کرد: این خنده‌دار است؛ همان طور که شما می‌گویید طبق آمار هنوز جوکوویچ نفر اول نیست اما روز دوشنبه نفر اول خواهد شد بنابراین من با نفر اول جهان مسابقه خواهم داد. البته برایم مهم نیست جوکوویچ اول است یا دوم. او جوکوویچ است و من می‌خواهم برای بردن او تلاش کنم. 

نواک جوکوویچ نیز درباره برتری مقابل بن شلتون در مرحله نیمه‌نهایی و صعود به فینال، گفت: این مسابقات و موقعیت‌هایی که هستند باعث می‌شوند من در آنها پیشرفت کنم همین به من انگیزه می‌دهد که هر روز که از خواب بیدار می‌شوم سخت کار کنم. گرنداسلم‌ها مهم‌ترین آنها برای من هستند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول