اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رتبه های برتر کنکور در هرمزگان چه کسانی هستند؟ +عکس

هرمزگان امسال در کنکور درخشش ویژه ای داشت به طوری که رتبه‌های تک و دو رقمی هرمزگان در کنکور ۱۰۰ درصد رشد و رتبه‌های سه رقمی نیز بیش از ۱۶ درصد رشد داشته است.

رتبه های برتر کنکور در هرمزگان چه کسانی هستند؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در یک ساله اخیر تمرکز ویژه ای از سوی استانداری هرمزگان و نیز اداره کل آموزش و پرورش بر مبحث کیفی سازی آموزش و ارتقای توانایی های دانش آموزان هرمزگان در تست زنی و شرکت در کنکور از طریق شبیه سازی مکرر آزمون سراسری و نیز در اختیار قراردادن کتب کمک آموزشی و ... صورت گرفت و به تدریج می توان آثار آن را در رشد رتبه های برتر کنکور از هرمزگان مشاهده کرد.

البته دامنه تقویت بنیه آموزش و پرورش در یک ساله اخیر محدود به کنکور و دانش آموزان کنکوری نشد بلکه توسعه رشته های فنی و الزام صنایع به ایجاد هنرستان های مجاور صنایع نیز باعث شده تا نوجوانان بسیاری راه زندگی خود را به خوبی شناخته و با تحصیل در این هنرستان ها، عملا مقدمات ورود خود را با حرفه مناسب به صنایع فراهم کنند.

اما رتبه های برتر کنکور امسال در هرمزگان چه کسانی و از کدام شهرها هستند؟

هرمزگان امسال دو رتبه تک رقمی منطقه ای داشت که هر دو از قشم بودند. امیرحسین اسلامی رتبه ۲ از قشم و رایحه حسن زاده نجار قشمی رتبه ۶ از قشم بودند.

16 رتبه دو رقمی نیز از هرمزگان در کنکور امسال رقم خورد.

ما توانستیم از 8 رتبه برتر کنکور امسال گزارش تهیه کنیم که به تدریج در خبرگزاری فارس منتشر خواهد شد. برخی از این عزیزان بدلیل راه دور نتوانسته بودند در بندرعباس حضور یابند. نکته آن که امسال در زمان مناسبی این چهره ها شناسایی و از سوی استانداری و آموزش و پرورش تجلیل شدند تا انگیزه ای برای آنان در ادامه راه باشد

 

کیارش شجاعی رتبه ۲۰  از بندرعباس، روژان خشنودی رتبه ۲۰ از کیش، امید طالب‌پور رتبه ۲۲ از قشم، زهرا کهوری رتبه ۳۵ از بندرعباس، دیبا ساعدی داریان رتبه ۴۵ از بندرعباس، سارا رنجبر رتبه ۴۸ از بندرلنگه، مهسا سلیمانی رتبه ۵۱ از بندرعباس، زهرا آذر آبادگان رتبه ۵۳ از بندرعباس، نیکان غدیری ثانی رتبه ۵۷ از کیش، ام البنین جاودان رتبه ۵۹ از رودان، نادیا افسر رتبه ۷۰ از بندرعباس، سید علی زندوی رتبه ۸۴ از بندرعباس، امیر‌مهدی زارعی رتبه ۹۱ از بندرعباس، فاطمه ‌کریمی رتبه ۹۲ از میناب، محمد‌مهدی بهرامی رتبه ۹۴ از هشتبندی میناب و الناز بهاروند رتبه ۹۸ از بندرعباس را کسب کردند.

درخشش این دانش آموزان پرتلاش به گفته خودشان به خبرنگار فارس، حاصل تلاش فردی، حمایت خانواده و راهنمایی های معلمان آنان بوده است که سبب افتخارآفرینی آنان برای هرمزگان شده است.

گزارش های ویدیویی از این نفرات برتر کنکور در هرمزگان نیز تهیه شده که به تدریج در خبرگزاری فارس منتشر می شود.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول