اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

والفجر چند؟! (گفت و شنود)

مجری یکی از شبکه‌های تلویزیونی اپوزیسیون با عصبانیت خبر برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی علیه‌السلام در شهرهای آمریکا، انگلیس، استرالیا، سوئد، پاکستان، افغانستان، سوریه، لبنان و... را پخش کرده و گفته است: «‌دوستان، ما آب در ‌هاون می‌کوبیدیم! اربعین در شرق و غرب تا بیخ گوش ما آمده است‌».

والفجر چند؟! (گفت و شنود)

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - کیهان نوشت: گفت: دور از جون و بلا‌نسبت حیوانات، این دشمنان بیرونی و ضد‌انقلابیون فراری و پادوهای کاسه‌لیس داخلی آمریکا و اسرائیل چقدر علیه راهپیمایی عظیم اربعین زور زدند و گلو پاره کردند ولی این راهپیمایی بسیار برجسته‌تر از همیشه برگزار شد.

گفتم: آن هم نه فقط در عراق، بلکه در سراسر ایران و با حضور ده‌ها میلیونی مردم بود.

گفت: یکی از شبکه‌های تلویزیونی اپوزیسیون با عصبانیت خبر برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی علیه‌السلام در شهرهای آمریکا، انگلیس، استرالیا، سوئد، پاکستان، افغانستان، سوریه، لبنان و... را پخش کرده و گفته است «‌دوستان، ما آب در ‌هاون می‌کوبیدیم! اربعین در شرق و غرب تا بیخ گوش ما آمده است‌».

گفتم: اوایل انقلاب یکی از ضد انقلابیون سوار هواپیما شده بود که از ایران برود. توی هواپیما خوابش برد و از قضا هواپیما دچار نقص فنی شد و به تهران بازگشت. یارو که تصور می‌کرد در فرودگاه لندن است وقتی چشمش به عکس مقامات ایرانی و شعارها افتاد، از مسافر دیگری پرسید؛ جمهوری اسلامی، لندن را در والفجر چند گرفته
است؟!

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول