اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

امام جمعه اراک: پیاده‌روی اربعین نشان داد مردم پای اعتقادات خود ایستاده‌اند

امام جمعه اراک گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین در اراک نیز با شکوه خاصی برگزار شد و بار دیگر مردم یادآوری کردند علیرغم هجمه‌های دشمنان علیه اسلام و انقلاب اسلامی پای اعتقادات خود ایستاده‌اند.

امام جمعه اراک: پیاده‌روی اربعین نشان داد مردم  پای اعتقادات خود ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن هفته اوقاف اظهار کرد: یکی از تأکیدات قرآن کمک بدون منت و بااکرام به فقراست، صیانت از شخصیت‌های آنان پرورش شخصیت‌های بزرگ را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین، راهپیمایی وحدت، تقویت اسلام، راهپیمایی تقویت مولفه فرهنگی‌، سیاسی و معنوی است؛ افزود: اگر در این مراسم بزرگ و شور حسینی نقطه ضعفی وجود داشته باید برای سال‌ آینده این نقاط ضعف رفع و به نقاط قوت تبدیل شود.

امام جمعه اراک بیان کرد: بیش از ۴ میلیون نفر از ایران اسلامی در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند و برخی نیز با برپایی موکب از این زائران مشغول به پذیرایی شدند که همه این‌ها نشان از عشق و ارادت مردم خوب کشور به اهل بیت (ع) است.

دری نجف آبادی اضافه کرد: پیاده‌روی جاماندگان اربعین در اراک نیز با شکوه خاصی برگزار شد و بار دیگر مردم یادآوری کردند علیرغم هجمه‌های دشمنان علیه اسلام و انقلاب اسلامی پایه اعتقادات خود ایستاده‌اند.

وی همچنین با اشاره به سالروز ۱۷ شهریور گفت: ۱۵ خرداد و ۱۷ شهریور دو روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ کشتار بی‌رحمانه مردم توسط حکومت پهلوی در روز ۱۷ شهریور باید برای ملت تبیین و بازگو شود.

امام جمعه اراک تأکید کرد: خون‌های زیادی برای انقلاب اسلامی به زمین ریخته شده و باید قدردان کسانی که خود را فدای انقلاب کردند بود؛ باید برای جلوگیری از پایمال شدن خون انها با فساد مبارزه مستمر داشت.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول