اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

روند ساخت مسکن کریمان اردستان تسریع شود

امام جمعه اردستان گفت: روند کار پروژه ۲۲۰ واحدی ساخت مسکن کریمان اردستان به کندی پیش می‌رود و از مسؤولان مربوطه درخواست داریم در روند ساخت مسکن کریمان تسریع شود.

روند ساخت مسکن کریمان اردستان تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: حماسه عظیم اربعین در سال جاری تجلی حضور ولایتمداران در سرزمین عشق است و بیش از ۲۰ میلیون‌ نفر زائر از سراسر جهان در کربلا حضور داشته که در هوای گرم و شرایط دشوار در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند.

وی افزود: دشمنان در ایام محرم با تبلیغات بسیاری در خصوص عزا نگرفتن و نرفتن به کربلا خواستند از عزاداری مردم جلوگیری کنند اما هرگز موفق نشدند و طبق روایات موجود، گرفتن مراسم عزا برای امام حسین(‌ع)، نور خداست و نور خدا خاموش شدنی نیست.

دهشیری خاطرنشان کرد: هفدهم شهریور یادآور کشتار وحشیانه مردم توسط دژخیمان پهلوی است که به حمایت از امام راحل در میدان شهدا تهران قیام کرده بودند و امام خمینی(ره) با صدور پیامی، خواب راحت را از آنان گرفت که از این جنایت دژخیمان حماسه بر علیه آنان ایجاد شد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: نوزدهم شهریور وفات اولین امام جمعه تهران بعد از انقلاب است که بنابر تعبیر مقام رهبری این فرد اهل صداقت‌، درستکاری و مبارزه بود و در امتداد اقامه نمازجمعه شهدای محراب قرار دارند که ۲۰ شهریور سال ۶۰ سالگرد شهادت دومین شهید محراب است.

وی یادآور شد: در ۲۰ شهریور سال ۸۰ حمله ای به برج دوقلوی آمریکا و پنتاگون صورت گرفت که تحلیل‌گران سیاسی این مسئله را تحلیل کرده و اعلام کردند که شاید کار شیطانی خود آمریکایی‌ها باشد چرا که در آن برج برخی از صهیونیست‌ها مشغول به کار بودند.

دهشیری بیان کرد: امید می‌رود اعضای هیأت دولت به توصیه‌های رهبر انقلاب گوش دهند و به مسائل اقتصادی و معیشتی که مورد تاکید رهبر انقلاب قرار دارد توجه کنند که مردم کشور بیش از این در رنج و سختی قرار نگیرند.

امام جمعه اردستان اضافه کرد: مسؤولان باید جهادی کار کنند و تلاش و فعالیت‌های آنان افزون شود که این امر را از عموم دولت‌مردان انتظار داریم و از مسؤولان شهرستان نیز درخواست داریم که توصیه‌های رهبر انقلاب را جدی بگیرند و کار جهادی شبانه‌روزی را در دستور کار قرار دهند.

وی تاکید کرد: یکی از اقداماتی که در اردستان برجای مانده پروژه ۲۲۰ واحدی ساخت مسکن کریمان است که روند کار آن به کندی پیش می‌رود و از مسؤولان مربوطه درخواست داریم نسبت به این وضعیت رسیدگی کنند و در روند ساخت مسکن کریمان اردستان تسریع شود چرا که به ضرر مردم است.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول