اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۷۰۰دستگاه اتوبوس از استان‌های معین در حال انتقال زائران هستند

شهردار ایلام گفت: با مدیریت شهرداری ایلام، ۷۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری از استان‌های معین در حال انتقال زائران به استان‌های مبدا و مقصد هستند.

۷۰۰دستگاه اتوبوس از استان‌های معین در حال انتقال زائران هستند

افشین مظفری شهردار ایلام، صبح جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ایلام تا پایانه مرزی مهران دوربین هایی جهت کنترل ترافیک و پلاک خوان نصب شده که این دوربین‌ها علاوه بر پایش تصویری ترافیکی در حوزه امنیتی هم فعال و موثر است.

شهردار ایلام افزود: حدود ۴۰ دستگاه خط واحد این شهرداری جهت جابجایی زائران از پایانه مرزی تا شهر مهران و پارکینگ برکت فعال هستند.

وی ادامه داد: ۲ ایستگاه بزرگ با همکاری شهرداری و شورای شهر ایلام برپا شده که ایستگاه شماره یک دارای ۳۰ غرفه موکب، ۲ باب نمازخانه، ۳۵ چشمه سرویس بهداشتی و حمام و پارک خودرو در مسیر رفت قرار گرفته و خدمات دهی به زائرین ارائه می دهد.

شهردار ایلام ادامه داد: ایستگاه شماره ۲ که در کمربندی شرقی و قبل از تونل‌ دوقلو دایر شده با دارا بودن ۴۵ غرفه ایستگاه صلواتی، آبخوری و سرویس‌های بهداشتی در مسیر برگشت به زائرین خدمات رسانی می‌کند.

وی یادآور شد: برای سال‌های بعد باید ۲ مکان مناسب و دائمی جهت استراحت زائرین که دارای آشپزخانه، غرفه‌های نمایشگاهی برای عرضه محصولات سنتی استان همچنین نمازخانه، سرویس های بهداشتی و حمام، پارکینگ فراهم شود.

شهردار ایلام بیان کرد: از ایلام تا روستای گلان ۲۲۰ چشمه بهداشتی برای رفاه حال زائران ساخته شده همچنین در شهر مهران تعدادی آبخوری و دستگاه یخ ساز نصب شده است.

مظفری اظهار داشت: با توجه به اینکه در شهر ایلام افزایش جمعیت در ایام اربعین داشتیم و این باعث تولید زباله بیشتر شده در همین راستا بیش از ۴۰۰ نیروی خدمات شهری جهت پاکسازی پسماند داخل شهر مشغول فعالیت هستند.

شهردار ایلام افزود: با مدیریت شهرداری استان ۷۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری از استان‌های معین در حال انتقال زائران به استان‌های مبدا و مقصد هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مکان استقرار ایستگاه صلواتی شهرداری ایلام در مسیر رفت در جاده نمایشگاه دائمی پارک چغاسبز و در مسیر برگشت کمربندی شرقی نزدیک تونل دوقلو واقع شده است.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول