اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیش‌بینی مشارکت ۴۰ میلیارد تومانی خیران مازندرانی در جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: شاهد استقبال مردمی در جشن عاطفه‌ها هستیم؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی ما این است امسال ۴۰ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شود که همه در اختیار مدارس و مراکز نیکوکاری قرار خواهد گرفت.

پیش‌بینی مشارکت  ۴۰ میلیارد تومانی خیران مازندرانی در جشن عاطفه‌ها

میثم معافی  امروز در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها همزمان با فرارسیدن بازگشایی مدارس اظهار کرد: این نهاد ۱۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز زیرپوشش دارد که نیاز به خدمات  تحصیلی، آموزشی و تربیتی دارند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برپایی جشن عاطفه‌ها در مازندران، گفت: تاکید ما بر این است خدمات جشن عاطفه‌ها از ناحیه محله و مدارس انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران بیان کرد: شاهد استقبال مردمی در جشن عاطفه‌ها هستیم؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی ما این است امسال ۴۰ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شود که همه در اختیار مدارس و مراکز نیکوکاری قرار خواهد گرفت.

معافی با اعلام اینکه پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان با نام  آینده‌ساز باشیم در سراسر استان در حال انجام است، گفت: مردم می‌توانند از طریق کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# و شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ در این کار خیر مشارکت کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول