اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدافع تیم ملی امید: باید ازبکستان را ببریم و با اقتدار صعود کنیم

مدافع تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: باید مقابل ازبکستان به حدی خوب باشیم تا با برنده شدن در این مسابقه مقتدرانه به عنوان تیم اول صعود کنیم.

مدافع تیم ملی امید: باید ازبکستان را ببریم و با اقتدار صعود کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین گودرزی درمورد برتری ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال امید کشورمان مقابل هنگ‌کنگ در اولین دیدار گروه E مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک، اظهار داشت: بازی با هنگ‌کنگ اولین بازی ما در این تورنمنت بود و دیدار اول نیز همیشه شرایط خاص خودش را دارد. ما از تیم هنگ‌کنگ شناختی نداشتیم و باید در بازی این تیم را آنالیز می‌کردیم. خدا را شکر با تلاش بچه‌ها و کادرفنی خوبمان توانستیم پیروز شویم و ۳ امتیاز اول را دشت کنیم.

وی درمورد دیدارهای بعدی تیم ملی در این مرحله گفت: بازی دوم ما با افغانستان است که دیدارش را مقابل ازبکستان دیدیم و تیم خوبی نیست‌. با تعداد گل زیاد شکست خوردند‌.

مدافع تیم ملی امید خاطرنشان کرد: دیدار آخر با ازبکستان می‌تواند سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده تیم اول گروه باشد‌. شرایط گروه هم به شکلی است که فقط تیم اول بالا می‌رود و همین کار ما را سخت می‌کند اما باید به حدی خوب باشیم که هر ۳ بازی را ببریم و به عنوان تیم اول با اقتدار صعود کنیم.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول