اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| اعتراف قاتل محمد حسن‌زاده، یکی دیگر از پرونده‌های کشته‌سازی ۲۵ آبان ماه سال گذشته بود که ضدانقلاب برای زنده نگه داشتن تنور اغتشاشات و در ادامه پروژه کشته‌سازی و روایت‌سازی‌های جعلی از اتفاقات دست به مصادره یک پرونده قتل که در بوکان اتفاق افتاده بود، زد.
۱۴۰۲-۶-۱۶ ۲۰:۴۳ http://fna.ir/3eqq4h
0

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ۲۵ آبان ماه سال گذشته بود که ضدانقلاب برای زنده نگه داشتن تنور اغتشاشات و در ادامه پروژه کشته سازی و روایت سازی های جعلی از اتفاقات دست به مصادره یک پرونده قتل که در بوکان اتفاق افتاده بود زد.

پرونده‌ای که تنها با حوادث سال گذشته هم زمان بود و همین بهانه کافی بود تا رسانه‌های ضد انقلاب خبر قتل محمد حسن زاده را به اغتشاشات ربط دادند. در حالی که مقتول در ماجرای ایجاد مزاحمت برای یک دختر در بوکان و وقوع نزاع به دنبال آن، جان خود را از دست داده است.

نکته قابل توجه دیگر در این پرونده تلاش عجیب خانواده به خصوص پدر محمد حسن زاده برای موج سواری روی خون فرزندش در هیاهوی اغتشاشات است؛ در آخرین دروغ پردازی‌های ضد انقلاب درباره این پرونده نیز این رسانه‌ها مدعی شدند پدر و خواهر حسن‌زاده در بازداشت به سر می‌برند.

علی زاهد دادستان شهرستان بوکان درباره این پرونده به خبرنگار فارس در ارومیه گفت: پرونده قتل محمد حسن زاده فرزند احمد، در فلکه شهرداری شهرستان بوکان مربوط به ده ماه گذشته بوده که با دستگیری قاتل در هفته گذشته وارد مرحله جدیدی شد.

وی با اشاره به جزئیات این پرونده با بیان اینکه شخص مقتول به‌همراه چهار نفر از دوستان خود قصد ایجاد مزاحمت برای یک خانم را داشتند، افزود: فردین کریمی برای جلوگیری از این اتفاق وارد ماجرا شده و با محمدحسن زاده درگیر و چند ضربه چاقو به قفسه سینه مقتول وارد می‌کند.

زاهد تصریح کرد: پس از انتقال محمد حسن زاده به بیمارستان، وی به دلیل شدت جراحات و اصابت ضربات چاقو به قلب فوت می‌شود و قاتل نیز متواری می‌گردد.

وی اضافه کرد: بلافاصله خانواده مقتول با حضور در بیمارستان در جریان ماجرا قرار گرفته و شکواییه ابتدایی خود را تنظیم می‌کنند.

دادستان بوکان با اشاره به دستگیری فرزین کریمی طی هفته‌های گذشته گفت: با دستگیری فردین کریمی بعد از ده ماه و اعتراف وی مبنی بر قتل محمد حسن زاده و همچنین معرفی افراد حاضر در صحنه جرم، پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

وی اظهار کرد: بعد از اعترافات قاتل، خانواده مقتول به عنوان اولیای دم به دادسرا احضار شده و در جریان روند پرونده قرار گرفته و با هماهنگی قاضی پرونده برای ابهام زدایی نیز پدر مقتول با افراد حاضر در صحنه جرم رودررو شده و در جریان جزئیات قتل قرار گرفت.

دادستان بوکان با اشاره اظهارات کذب پدر مقتول مبنی بر دستگیری وی، گفت: جزییات کامل پرونده در اختیار خانواده مقتول گذاشته شد ولی متأسفانه چون پدر مقتول گویا اهداف و مقاصد دیگری را دنبال می‌کند، اظهارات کذبی مبنی بر دستگیری خود مطرح کرده است که فیلم دوربین‌های مدار بسته دادسرا و همچنین شهادت شهود حاضر در دادسرا خلاف واقع بودن این ادعاها را تایید می‌کند.

زاهد در پایان با اشاره به روند فعلی این پرونده عنوان کرد: هم اکنون پرونده در مرحله بازسازی صحنه جرم است و هیچ گونه ابهامی در پرونده وجود ندارد.

پایان پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول