اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خیمه اربعین حسینی در آستانه‌اشرفیه برپا شد

اجتماع بزرگ اربعین برای چندمین سال متوالی و با حضور پرشور عاشقان، دلدادگان و جاماندگان پیاده‌روی کربلا در جوار ملکوتی حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) برپا شد.

خیمه اربعین حسینی در آستانه‌اشرفیه برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، هم‌زمان با روز اربعین عاشقان خاندان عصمت و طهارت و جاماندگان پیاده‌روی اربعین خود را به حرم سلطان سید جلال‌الدین اشرف رسانده و در این تجمع عظیم شرکت کردند.

آستانه‌اشرفیه به برکت وجود سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) به چهارمین شهر مذهبی کشور تبدیل شده و هرساله در روز اربعین با برگزاری تجمع ای بزرگ مهمان جاماندگان کربلا در پیاده‌روی اربعین است.

آئین مذهبی اجتماع بزرگ اربعین برای چندمین سال متوالی و با حضور پرشور عاشقان، دلدادگان و جاماندگان پیاده‌روی کربلا در جوار ملکوتی حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) برگزار گشته و نشان‌دهنده قسمت کوچکی از اراده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

 

جوانان و مردم مؤمن دهستان چهارده و کیسم شهرستان آستانه‌اشرفیه که از پیاده‌روی و زیارت مظلوم دشت کربلا جا ماندند مسیر ۱۴ کیلومتری را طی و به‌صورت دسته‌های عزاداری و با پای پیاده خود را به جوار ملکوتی حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف می‌رسانند تا در این تجمع عظیم شرکت کنند.

 

 

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول