اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

جابه‌جایی‌ 263 هزار زائر با پروازهای اربعین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابه‌جایی 262 هزار و 994 زائر اربعین حسینی از ابتدای عملیات پروازهای اربعین تا روز 13 شهریور‌ خبر داد.

جابه‌جایی‌ 263 هزار زائر با پروازهای اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، ‌جعفر یازرلو اظهارداشت: در بازه زمانی 27 مرداد تا 20 شهریور در مجموع 5هزار و 131 مجوز برای عملیات پروازهای اربعین 1402 توسط سازمان هواپیمایی کشوری برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی صادر شده است.

وی افزود: از ابتدای آغاز عملیات پروازهای اربعین تعداد 262 هزار و 994 مسافر با  هزار و 36 پرواز جا‌به‌جا شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین به تعامل همه بخش‌های مرتبط در عملیات پروازهای اربعین  با این سازمان اشاره کرد و گفت:‌ در مرکز مدیریت و کنترل پروازها (OCC)، باوجود ظرفیت محدود در حمل ونقل هوایی محیطی فراهم آمده که با حضور نمایندگان تام الاختیار همه شرکت های هواپیمایی داخلی، شرکت فرودگاه‌ها و شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) به صورت 24 ساعته و لحظه ای عملیات پروازی پایش می شود.

یازرلو به تعامل و همکاری شرکت فرودگاه‌ها و شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) با سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی اشاره کرد و گفت: به منظور فراهم‌سازی زیرساخت های لازم و همچنین افزایش ظرفیت و روان‌سازی پروازهای اربعین همکاری بی‌نظیری توسط بخش‌های مذکور به عمل آمد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ در فرودگاههای کشور نیز با بسیج همه امکانات و نیروی انسانی با تجربه خود به پشتیبانی 24 ساعته از پروازها پرداختند و با وجود محدودیت های موجود در حجم بالای پروازها عملکرد این شرکت ها به طور قابل ملاحظه ای از لحاظ کمی و کیفی رشد داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول