اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

توقیف ۱۹۰ دستگاه خودروی تحت تعقیب

فرمانده یگان امداد پلیس تهران از توقیف ۱۹۰ دستگاه خودروی تحت تعقیب خبر داد.

توقیف ۱۹۰ دستگاه خودروی تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده یگان امداد پلیس از کشف 27 دستگاه خودرو ، 14 موتورسیکلت مسروقه و توقیف 190 دستگاه خودرو تحت تعقیب طی 7 روز گذشته خبر داد.

سردار سلمان آدینه‌وند گفت : نیروهای یگان امداد پلیس پایتخت متشکل از واحد‌های گشت موتورسوار و خودرویی و نیروهای پاس پیاده با اعزام به کلانتری‌های سطح شهر در برقراری نظم و امنیت کلانشهر تهران نقش بسزایی داشتند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: طرح های تشدیدی در خصوص استعلام و کشف خودروها و موتورسیکلت‌های مسروقه، مخدوش و فاقد پلاک در پایتخت به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی این یگان قرار دارد.

فرمانده یگان امداد تهران با بیان اینکه 27 دستگاه خودرو و 14 دستگاه موتورسیکلت مسروقه طی 7 روز گذشته کشف شد ادامه داد: در این عملیات پلیسی 190 دستگاه خودرو تحت تعقیب ، توسط نیروهای این یگان توقیف شد.

وی از مالکان خودروها و موتورسیکلت‌ها درخواست کرد ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و انجام اقدامات پیشگیرانه از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول