اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پرداخت 252 میلیارد تومان مستمری به مددجویان همدان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون 251 میلیارد و 900 میلیون تومان مستمری به‌ حساب 53 هزار و 600 خانواده واریز شد.

پرداخت 252 میلیارد تومان مستمری به مددجویان همدان

محمدرسول شیخی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مستمری پرداختی در راستای رفع بخشی از نیازهای اساسی خانواده‌های زیر پوشش پرداخت می‌شود که طی پنج ماهه امسال ۲۵۱ میلیارد و ۹۰۰ تومان به‌ حساب ۵۳ هزار و ۶۰۰ خانواده واریز شد.

وی ادامه داد: در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری مانند برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک‌ هزینه تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، پرداخت تسهیلات کارگشایی، به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان بیان کرد: کمیته امداد مجموعه امدادرسان موقت برای رفع نیاز مددجویان و نیازمندان است که پس از اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به مددجویان و حصول اطمینان از خودکفایی و کسب درآمد و استقلال اقتصادی آن‌ها را از چرخه حمایت خارج می‌کند.

وی با بیان اینکه مددجویان زیر پوشش به چند دسته تقسیم می‌شوند گفت: معیشت‌بگیران، مددجویان اقشار نیازمند و مددجویان تک خدمتی و چند خدمتی از جمله آن‌ها هستند و طی این مدت یک‌هزار و ۳۵۰ خانوار به علت توانمندسازی و کسب درآمد ثابت از چرخه حمایتی خارج و سریعاً به همین میزان نیازمندان جدید جایگزین شده‌اند.

شیخی‌زاده اضافه کرد: توانمندی خانواده‌ها یکی از اهداف کمیته امداد است و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی مناسب و ارائه خدمات متنوع به مددجویان و افراد بی‌بضاعت گامی بلند در توانمندسازی و حمایت از خانواده‌های محروم منطقه برداریم.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول