اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اعلام محدودیت ترافیکی ایام اربعین در محور قزوین_رشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از اعلام محدودیت ترافیکی به مدت سه روز در این هفته در محور قزوین_ رشت برای کامیونها و تریلی ها به جز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی خبر داد.

اعلام محدودیت ترافیکی ایام اربعین در محور قزوین_رشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به ترافیک نیمه سنگین از ابتدای صبح امروز از سمت تهران و کرج اظهار کرد: باند شمالی آزادراه تهران_قزوین حد فاصل محمدیه تا شهر قزوین و کنارگذر به صورت نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه رشت باند شمالی قزوین به رشت به صورت سنگین و نیمه روان است.

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی در جاده قدیم قزوین_رشت از امروز تا فردا و جمعه افزود: تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها به جز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی ممنوع بوده و پلیس به صورت آماده باش تا پایان تعطیلات در خدمت مسافرین و شهروندان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به برگزاری پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی توضیح داد: در خارج از شهر قزوین از اقبالیه تا نسیم شمال و امامزاده حسین علیه السلام از زائرین که به صورت کاروان و هیئتی حضور می‌یابند و هم رانندگان باید مراعات کنند و رانندگان باید هنگام عبور باید مراقب دلدادگان پیاده خسته باشند که البته پلیس هم در کنار مردم خواهد بود. 

ذاکری منش افزود: پیاده روی دلدادگان حسینی در سایر محورها همچون ناصرآباد، بوئین زهرا و کورانه هم به سمت امامزاده‌ها برگزار می‌شود که هم مردم و هم رانندگان باید دست به دست هم دهند تا این مراسم معنوی و مذهبی و عزاداری به نحو احسن برگزار شود و مراعات لازم را داشته باشند. 

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه رانندگان نباید هیچگونه عجله و شتاب در رانندگی داشته باشند، متذکر شد: با توجه به اینکه در مسیر رفت، بار سنگینی وجود خواهد داشت لازم است رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند به ویژه اینکه باید رعایت فاصله طولی را مد نظر قرار دهند و نسبت به بستن کمربند ایمنی اقدام کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین بر توقف غیر ضروری مسافران در کنار حاشیه آزادراه‌ها و کنار راه‌ها تاکید و تصریح کرد: در سه روز گذشته دو مورد تصادف در حاشیه آزادراه‌ها اتفاق افتاده که منجر به تصادف خسارتی شده این در حالی است که رانندگان باید از هرگونه توقف غیرلزوم در حاشیه آزادراه‌ها و کنار راه‌ها خودداری کنند و در صورت ضرورت فوری و لزوم برای انجام توقف، از علائم ایمنی استفاده کنند و با پلیس هماهنگی لازم را داشته باشند تا سانحه دلخراشی برای آنها رقم نخورد.

ذاکری منش بیان کرد: احتمال برخورد برخی خودروها به دلیل خستگی،  خواب آلودگی و دلایل دیگر با خودروهای متوقف شده در حاشیه آزادراه ها و کنار راهها وجود دارد و احتمال وقوع تصادف و خسارتهای جانی، مالی و خسارتی وجود دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول