اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عنایتی: خودمان را آماده کرده‌ایم تا مقابل هنگ‌کنگ سورپرایز نشویم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: شروع هر تورنمنتی سختی خاص خودش را دارد و می‌دانیم فردا بازی بسیار سختی مقابل هنگ‌کنگ داریم.

عنایتی: خودمان را آماده کرده‌ایم تا مقابل هنگ‌کنگ سورپرایز نشویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی ایران مقابل هنگ‌کنگ در انتخابی المپیک، اظهار داشت: خیلی خوشحالم اینجا هستیم. شروع هر تورنمنتی سختی خاص خودش را دارد و می‌دانیم فردا بازی بسیار سختی مقابل هنگ‌کنگ داریم. تمام تلاش ما این است مسابقات را با قدرت شروع کرده و اهداف تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنیم‌. می‌دانیم کارمان سخت است اما خدا را شکر همه بازیکنان ما آماده هستند و تلاش می‌کنند کار بزرگی در این تورنمنت انجام بدهند. ان‌شاءالله این اتفاق می‌افتد.

وی درمورد تقابل ایران با ازبکستان در دور سوم این مرحله گفت: بازی بسیار سختی برای شروع تورنمنت است اما اجازه بدهید پس از تمام شدن بازی با هنگ‌کنگ به سایر مسابقات فکر کنیم. اطمینان داشته باشید برای هر بازی برنامه داریم و روی همان برنامه پیش می‌رویم.

سرمربی تیم ملی امید تاکید کرد: بزرگ‌ترین مشکل ما در حال حاضر این است که نتوانستیم صد در صد هنگ‌کنگ را آنالیز کنیم و خودمان را برای هر نوع اتفاقی در داخل زمین آماده کرده‌ایم تا سورپرایز نشویم.‌ تمام جوانب را در نظر گرفته‌ایم.

عنایتی درمورد شرایط فعلی فوتبال ازبکستان عنوان کرد: ازبکستان به ویژه در رده‌های پایه پیشرفت خیلی خوبی داشته و فکر می‌کنم در سال های اخیر شرایط خیلی خوبی داشته است. می‌دانیم تیم سختکوشی داشته و پیشرفت خوبی کرده است. اجازه بدهید درمورد این بازی بعدا صحبت کنیم و درمورد دیدار با هنگ‌کنگ حرف بزنیم. امیدوارم برای ما و ازبکستان اتفاقات خوبی بیفتد. شاید دور از ذهن باشد اما امیدوارم بنا به شرایطی هر ۲ تیم از این مرحله عبور کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول