اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

جزئیات سفر روز چهارشنبه رئیس جمهور به خراسان جنوبی

نماینده فردوس و طبس با اشاره به جزئیات سفر یک روزه آیت‌الله رییسی، به خراسان جنوبی گفت: کلنگ زنیِ رسمی پروژه اتصال راه‌آهن زاهدان به مشهد یکی از این برنامه هاست.

جزئیات سفر روز چهارشنبه رئیس جمهور به خراسان جنوبی

حجت‌‌الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به سفر یک روزه آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به خراسان جنوبی گفت: وی در روز چهارشنبه که روز تعطیلی اداری و روز اربعین حسینی نیز است در سفری به استان خراسان جنوبی خواهند آمد و ان‌شاالله با استقبال پر شور مردم استان از ایشان چشم‌ها را خیره خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های بسیار خوب دولت سیزدهم مردمی بودن این دولت است. خصوصاً شخص ریاست جمهور با پر کاری و بدون تعطیلات همیشه حضور موثر در بین مردم در همه عرصه‌ها دارند.

نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌پیمایی جا‌ماندگان اربعین در شهرستان بیرجند در روز چهارشنبه، اظهار کرد:رئیس جمهور قصد دارند صبح چهارشنبه در مرکز استان در این راه‌پیمایی شرکت کنند و سخنرانی در بین مردم داشته باشند.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین نصیرایی، ۲ دیدار مردمی، دیدار با نخبگان و ائمه جمعه و علمای استان خراسان را از جمله برنامه سفر آیت‌الله رئیسی به خراسان جنوبی برشمرد و تصریح کرد: کلنگ زنیِ رسمی پروژه اتصال راه‌آهن زاهدان به بیرجند و از بیرجند تا یونسی به سمت مشهد را با حضور رئیس جمهور در استان شاهد خواهیم بود. این پروژه راه‌آهن به عنوان یک ابر پروژه  تاثیرگذار در بحث اقتصاد کشور می‌تواند، باشد.

وی یادآور شد:با اخلاص و حرکت جهادی که در وجود رئیس جمهور در بخش‌های مختلف دولت سیزدهم شاهد هستیم و انسجام و اتحادی که مجلس و قوه قضاییه دارند؛ یقین داریم گره‌های بزرگی که مردم کشور در حوزه اقتصاد و فرهنگ دارند به فضل پروردگار گشوده خواهد شد و این دغدغه‌ها به حداقل ممکن خواهد رسید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی امید محرومین و مستضعفین در ایران و جامعه اسلامی است، بیان کرد: اینگونه سفرهای رئیس جمهور تحولات خوبی در استانی ایجاد و باعث امید حقیقی در دل مردم خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول