اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

حدادی: قول مدال نمی‌دهیم چون کمیته ملی المپیک شانسی برای دوومیدانی در نظر نگرفته است

قهرمان بازی های آسیایی گفت: قولی برای کسب مدال نمی‌دهیم چون کمیته ملی المپیک هیچ شانس مدالی برای دوومیدانی در نظر نگرفته است.

حدادی: قول مدال نمی‌دهیم چون کمیته ملی المپیک شانسی برای دوومیدانی در نظر نگرفته است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احسان حدادی در مورد قهرمانی در ماده پرتاب دیسک مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقه خوبی برگزار شد، هرچند در این مسابقه یکی از ضعیف ترین آمادگی بدنی ام را داشتم و توقع خودم بیشتر بود، اما بنا به دلایلی نشد رکوردی که مدنظرم بود را پرتاب کنم. بعد از یک سال و نیم دوری از مسابقات در قهرمانی پرتاب بالای 60 متر را انجام دادم.

وی ادامه داد: حسین رسولی هم پرتاب خوبی داشت و فکر می کنم تا 25 روز دیگر که در بازی های آسیایی مسابقه داریم، قطعا رکوردها تغییر خواهد کرد. امیدوارم بتوانیم در هانگژو افتخار بزرگی را برای ورزش ایران و دوومیدانی به دست بیاوریم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد بازی های آسیایی و اینکه فکر می کند چه پرتابی داشته باشد، گفت: چین و قزر پرتابگران خوبی دارند، اما بازی های آسیایی شرایطش فرق دارد و من هم امیدوارم در پنجمین بازی های آسیایی ام اتفاق خوبی را رقم بزنم. همین که 20 سال در ورزش حرفه ای توانستم خودم را نگهدارم و مدال کسب کنم، برای خودم خیلی ارزشمند است. فکر می کنم من و حسین رسولی از لحاظ پتانسیل و تکنیک از همه آسیایی ها بالاتر هستیم و اگر روز مسابقه روز ایران باشد، مطمئنا یک اتفاق تاریخ برای ورزش کشور رقم خواهد خورد.

 حدادی در مورد حمایت های مادی و معنوی از ورزشکاران در آستانه بازی های آسیایی عنوان کرد: فکر می‌کنم الان وقت صحبت در مورد این موارد نیست و بعد از بازی های آسیایی فرصت برای صحبت در مورد مشکلات و کمبودها وجود دارد، چون الان هرچه بگوییم بی فایده است.

وی در مورد قول مدال تاکید کرد: قولی برای کسب مدال نمی‌دهیم چون کمیته ملی المپیک هیچ شانس مدالی برای دوومیدانی در نظر نگرفته است. هم من و هم سایر دوومیدانی کاران تمام تلاش شان را می‌کنند که بهترین اتفاق فقط به خاطر مردم رقم بخورد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول