اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دلیل عدم اعزام داوران ایرانی به عربستان

سفر گروه اول داوران کشورمان به عربستان برای آموزش VAR به زمان دیگری موکول شد.

دلیل عدم اعزام داوران ایرانی به عربستان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از توافق فدراسیون فوتبال ایران و عربستان قرار شد داوران ایرانی در قالب 2 گروه برای حضور در کلاس‌های آموزشی VAR عازم عربستان شوند. 

برهمین اساس از  بیژن حیدری، حسن اکرمی، امیر عرب براقی، مرتضی منصوریان، کوپال ناظمی داوران کشورمان و دانیال مرادی(مدرس VAR) به عنوان گروه اول نفراتی یاد شد که قرار است دوازدهم شهریورماه عازم ریاض شوند.

داوران کشورمان که قرار بود عازم این سفر شوند، پس از حضور در فرودگاه متوجه شدند به دلیل صادر نشدن ویزای عربستان، امکان رفتن به این سفر را ندارند.

ظاهرا به فدراسیون ایران اعلام شده در شهریور امکان برگزاری دوره VAR وجود ندارد و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده دوره آموزشی این داوران به مهر ماه موکول شده است. به همین دلیل این ۵ داور همراه با سرپرست دپارتمان داوری نتوانستند عازم عربستان شوند. 

البته پیش از این عنوان شده بود گروه دوم داوران ایرانی نیز در مهر به ریاض خواهند رفت که اکنون به نظر می‌رسد زمان کلاس آموزشی هر 2 گروه داوران کشورمان تلفیق شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول