اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

روسای دانشگاه‌های آسیای مرکزی در «دوشنبه» گردهم می‌آیند

وزارت آموزش و پرورش تاجیکستان از برگزاری دومین همایش روسای دانشگاه‌های آسیای مرکزی به میزبانی این کشور در شهر «دوشنبه» خبر داد.

روسای دانشگاه‌های آسیای مرکزی در «دوشنبه» گردهم  می‌آیند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، به میزبانی تاجیکستان 14 سپتامبر در شهر دوشنبه دومین همایش روسای دانشگاه‌های کشورهای آسیای مرکزی برگزار می‌شود.

این رویداد در چارچوب پنچمین نشست مشورتی سران کشورهای آسیای مرکزی که قرار است اواسط ماه سپتامبر در شهر دوشنبه برگزار شود، برنامه ریزی شده است.

در این همایش وزرای آموزش و پرورش و روسای دانشگاه‌های تاجیکستان، قزاقستان، ازبکستان، ترکمنستان و قرقیزستان شرکت و چشم‌انداز توسعه همکاری در زمینه آموزش و پرورش را بررسی می‌کنند.

همایش مذکور فرصتی منحصر به فرد برای تعمیق همکاری بین کشورهای منطقه در زمینه آموزش عالی و همچنین تحریک تبادل فعال معلمان و دانشجویان را فراهم می‌کند.

شایان ذکر است که روزهای 14-15 سپتامبر در شهر دوشنبه پنجمین نشست مشورتی سران کشورهای آسیای مرکزی و اجلاس شورای سران کشورهای موسس صندوق بین‌المللی نجات دریاچه آرال برگزار می‌شود.

در چارچوب این نشست برگزاری تعدادی از رویدادها از جمله همایش اقتصادی، نمایشگاه بین‌المللی محصولات ملی، نشست گفت‌وگوی رهبران زن آسیای مرکزی، نمایشگاه هنرمندان، نشست وزرای حمل‌ونقل و کنسرت اساتید فرهنگ و هنر کشورهای آسیای مرکزی برنامه ریزی شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول