اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

سازوکار مشارکت کاربران در پایش کیفیت شبکه به‌زودی اعلام می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه ویراستی خود خبر داد که به‌زودی سازوکاری برای مشارکت عموم کاربران در پایش کیفیت شبکه اعلام خواهد شد.

سازوکار مشارکت کاربران در پایش کیفیت شبکه به‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در صفحه ویراستی خود با بازنشر ویراست امیر لاجوردی، معاون خود در حوزه ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، آورده است که: علاوه بر تشدید نظارت بر اپراتورها و اجزای مؤثر بر شبکه و تحلیل روزانه داده‌های سامانه‌های نظارتی برای علت‌یابی و رفع اشکالات احتمالی در شبکه، ان‌شاءالله با اجرای طرح‌های توسعه‌ای پیش رو، روز به روز کیفیت شبکه بهتر خواهد شد.

زارع‌پور در ادامه نوشته است: به‌زودی سازوکاری هم برای مشارکت عموم کاربران در پایش کیفیت شبکه اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ امیر لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چند روز پیش در صفحه ویراستی خود آورده بود که پس از دستور ریاست محترم جمهور، با بررسی شبکه کشور از هسته تا شبکه اپراتورها و انجام اقدامات فنی و تنظیم‌گری، نرخ تاخیر در شبکه داخل (IR-RTT) و بین‌الملل (RTT) و در مجموع، کیفیت شبکه بهبود پیدا کرده است. 

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول