اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

هلاکت یک شرور سابقه‌دار در مرزهای جنوب شرق و کشف سلاح و مهمات جنگی

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف بیش از 600 کیلوگرم انواع موادمخدر طی یک عملیات ضبربتی مرزبانان و هلاکت یک شرور مسلح در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

هلاکت یک شرور سابقه‌دار در مرزهای جنوب شرق و کشف سلاح و مهمات جنگی

سردار رضا شجاعی امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای کنترل و مراقبت از نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در سرحدات کشورمان، مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی از فعالیت چند باند قاچاق موادمخدر در مناطق مرزی استان مطلع و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند و کشف محموله موادمخدر را در دستورکار مرزبانان قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، مسیرهای تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص و در راستای مقابله با سوداگران مرگ چندین تیم پوششی و عملیاتی از مرزداران سیستان و بلوچستان با اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار شجاعی تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو وارد کشور کنند که با توجه به حجم آتش سنگین ماموران تاب مقاومت نداشته و مرزبانان موفق شدند ضمن هلاکت یک نفر قاچاقچی و شرور مسلح، 2 سلاح جنگی، یک قبضه سلاح جنگی کلاش، یک سلاح کلت کمری 10 خشاب و 162 تیر جنگی مهمات مربوطه، یک عدد دوربین چشمی دید در روز مقدار 600کیلوگرم انواع موادمخدر شامل؛ تریاک،حشیش، را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند، امروز مرزداران مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

پایان پیام/3139
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول