اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

از پزشک تا کارمند آماده خدمت به زوارالحسین(ع )

مسؤول نیروهای جهادی شهرداری تهران در مدیریت رفت و روب کربلا گفت: نیروهای داوطلب از دکتر، مهندس، نظامی، کارمند و.... همگی برای خدمت آمده‌اند.

از پزشک تا کارمند آماده خدمت به زوارالحسین(ع )

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی آهن‌جگر مسؤول نیروهای جهادی شهرداری تهران در مدیریت رفت و روب کربلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه جهادی ما در همکاری با شهرداری تهران از سال ۹۷ نظافت مسیر نجف تا کربلا را شروع کرده است، در مدت کرونا دو سالی در خدمت به زوارالحسین(ع ) وقفه افتاد اما از سال ۱۴۰۱ مجددا توفیق خدمت پیدا کردیم.

وی افزود: پارسال ۷۰۰ نفر را آورده بودیم که مدیریت این تعداد بالا با مشکل مواجه شد. امسال حدود ۳۰۰ نیرو داوطلب آمده‌اند و ۱۰۰ نفر هم از نیروهای خدماتی شهرداری در اینجا هستند. نیروهای داوطلب از دکتر، مهندس، نظامی، کارمند و.... همگی برای خدمت آمده‌اند. 

آهن جگر افزود: نیروهای داوطلب و خدمات شهری در شیفت‌ها شش ساعته سه محدوده را نظافت می‌کنند و امیدواریم هر ساله این خدمت‌رسانی را داشته باشیم. نیروها درساعات استراحت نیز در موکب‌ها مشغول هستند و کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: تجهیزات ما از سازمان پسماند شهرداری است و هماهنگ با سازمان پسماند کار می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول