اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اقدامات ایمنی سازمان آتش‌نشانی در اربعین امسال

نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: طبق شرح وظایف خود قریب به ۱۰ سال است با هدف پوشش ایمنی موکب و کاروان‌های اعزامی شهرداری تهران به صورت برون مرزی و درون مرزی اعزام می‌شود و اکنون هشت روز است که در کربلا هستیم.

اقدامات ایمنی سازمان آتش‌نشانی در اربعین امسال

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، احمد صفری، نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در ستاد اربعین شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما طبق شرح وظایف خود قریب به ۱۰ سال است با هدف پوشش ایمنی موکب و کاروان‌های اعزامی شهرداری تهران به صورت برون مرزی و درون مرزی اعزام می‌شود و اکنون  هشت روز است که در کربلا هستیم.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته فقط در کربلا و نجف اشرف و کوفه مأموریت داشتیم اما امسال در کاظمین و سامرا هم پوشش ایمنی داریم.

وی گفت: تمامی شهرهای مقدس برون مرزی ازجمله کربلا، نجف، کوفه، سامرا و کاظمین را رصد کرده و نقاط نا ایمن را به متولیان گوشزد کردیم. البته نمی‌توان استاندارد کامل ایمنی را در عراق برقرار کرد زیرا زیرساخت‌ها مشکل دارد.

صفری بیان کرد: ما ۶۰ نفر در کشور عراق و ۳۴۰ نفر را نیز در مرزها داریم که به همراه ۶۰ دستگاه خودرویی مستقر شده‌اند. در کربلا ۱۵ نفر، نجف ۱۲ نفر، کوفه ۱۰ نفر و در کاظمین و سامرا هر کدام ۵ نیرو حضور دارند. البته الان در کربلا به دلیل شلوغی نیروها به ۲۵ نفر رسیده است.

نماینده آتش‌نشانی در ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: تجهیزاتی از قبیل خاموش‌کننده‌ها، تجهیزات نوری و ... را گاهاً از سال‌های پیش میاوریم و در اینجا انبار می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول