اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شهرداری تهران در اربعین امسال پرقدرت ظاهر شد

حجت الاسلام و المسلمین آقامیری با حضور در پایانه مرزی خسروی با جهادگران منطقه ۲۲ مستقر در این نقطه مرزی دیدار و در جریان روند اقدامات صورت‌گرفته قرار گرفت.

شهرداری تهران در اربعین امسال پرقدرت ظاهر شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس،حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جمع خادمین حسینی منطقه ۲۲ ضمن تقدیر از زحمات‌ بی وقفه آنها در سخنانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به همت تمامی عوامل اجرایی و خدماتی در مرز خسروی کارهای ویژه‌ای برای زوار اربعینی انجام شده و زحمات شبانه‌روزی آنها در ماه‌های گذشته در این نقطه صفر مرزی کاملا مشهود است.

وی افزود: شهرداری تهران هم برحسب وظیفه ذاتی خود که همان خدمت‌رسانی است و هر جایی که مردم هستند بویژه در مناسبت‌های ملی پرقدرت حاضر شده و نقش ویژه‌ای در این زمینه‌ها ایفا می کند. در بحث اربعین نیز اقداماتی که توسط شهرداری طی یکی دو سال اخیر مخصوصا در بحث اربعین انجام شده بسیار ویژه و خاص بوده بطوری که در سال‌های قبل اقدامات صورت گرفته تا به این حد و اندازه نبوده است.

حجت الاسلام آقامیری تصریح‌ کرد: شهرداری تهران با توجه به دید خوب مدیران شهری خود در این زمینه و معنویت و اعتقادی که در وجود آنها قرار دارد و همچنین استقبال بی نظیری که مردم از خود در بحث اربعین نشان داده اند، پرقدرت ظاهر شده و خدمات بسیار مناسب و در خور شانی تا به امروز انجام داده است.

وی افزود: البته توقع داریم خدمات‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) نیز به نسبت جمعیتی که روزبه‌روز اضافه می شود گسترش پیدا کند ولی باید به این مهم نیز اشاره کرد که هم در بحث خدمات رسانی به مردم و هم کارهای فرهنگی روند و ریل گذاری خوبی صورت گرفته و امیدواریم روز به روز این اقدامات بهتر از گذشته شود و توقع مردم‌پوشش داده شود و بتوانیم از این ظرفیت عظیم فرهنگی و معنوی اربعین استفاده نماییم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول