اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پرداخت ۳۵ میلیارد تومان از مطالبات برنج‌کاران مازندران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون ۳۵ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شد.

پرداخت ۳۵ میلیارد تومان از مطالبات برنج‌کاران مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به امضای قرارداد تحویل بیش از ۱۴هزار تن برنج پرمحصول توسط تشکل‌های صنفی و تعاونی‌های روستایی در استان، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از تولیدات کشاورزی و رونق بخشی به بازار برنج ، با اجرای طرح خرید برنج پرمحصول تولید سال ۱۴۰۱ در مازندران، تاکنون حدود یک‌هزار و ۵۰۰ تن برنج ندا و شیرودی از مراکز طرف قرارداد خریداری شد.

وی افزود: پس از استقبال برنج‌کاران مازندران از اجرای این طرح در استان، دومین مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در شهرستان بابل دائر شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اعلام اینکه محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول وجود ندارد، تصریح کرد: کشاورزان می‌توانند برنج پرمحصول تولیدی سال گذشته را با معرفی نامه جهاد کشاورزی به مراکز تعاونی‌های روستایی و مراکز طرف قرارداد از جمله شالیکوبی داران و تشکل‌های مربوطه تحویل کنند و محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول با رعایت ضوابط و شرایط اعلامی وجود ندارد.

وفایی‌نژاد گفت: طرح خرید برنج پرمحصول در استان مازندران تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول