اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ناکامی مأمور قلابی‌ها در کلاهبرداری ۷ میلیارد ریالی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مأموران قلابی خبرداد که قصد داشتند ۷ میلیارد ریال از یک پزشک کلاهبرداری کنند.

ناکامی مأمور قلابی‌ها در کلاهبرداری ۷ میلیارد ریالی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 مامور قلابی که قصد داشتند 7 میلیارد ریال از پزشکی در محدوده سعادت آباد تهران کلاهبرداری کنند، خبر داد.

سردار  ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: در پی ارجاع پرونده‌ای مبنی بر اینکه 2 شخص با مراجعه به مطب پزشکی در محدوده سعادت آباد مبلغ 7 میلیارد ریال برای چشم پوشی به تخلفات پزشکی پیشنهاد داده اند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت:

شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: در محل کارم مشغول ویزیت بیماران بودم که 2 مرد تقریبا میانسال که خود را بازرس معرفی می‌کردند با نشان دادن سلاح گرم مشغول بررسی پرونده بیماران شده و در نهایت ادعا کردند که من مرتکب تخلفات پزشکی شده‌ام و مبلغ 7 میلیارد ریال به ازای چشم پوشی از تخلفات پزشکی پیشنهاد کردند و منتظر تماس مأموران برای پرداخت مبلغ درخواستی هستم.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: کارآگاهان در گام نخست راهی محل وقوع جرم شده و در بازبینی دوربین‌های مداربسته در محدوده جغرافیای جرم موفق شدند مشخصات ظاهری متهمان را به دست آورده و با تطبیق چهره متهمان با آلبوم مجرمان حرفه‌ای در نهایت هویت هر 2 متهم شناسایی شد.

وی گفت: همین سر نخ کافی بود تا کارآگاهان مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و تردد آنان را تحت کنترل در آوردند و در ادامه شاکی و کارآگاهان منتظر تماس تلفنی ماموران قلابی شدند.

سردار گودرزی اعلام کرد: با کنترل هر دو متهم، مأموران قلابی هنگام دریافت مبالغ اعلامی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان و خودروی آنان تعدادی تجهیزات نظامی از جمله یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

سردار گودرزی به انتقال متهمان به پلیس آگاهی تهران و تکمیل تحقیقات پلیسی اشاره کرد و در خاتمه از شهروندان خواست : در صورت مواجهه با درخواست‌های نامعقول توسط افرادی که خود را مأمور پلیس معرفی می‌کنند حتماً کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول