اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی راهپیمایی مردم غزه را سرکوب کرد

نظامیان رژیم صهیونیستی راهپیمایی مردم غزه در حمایت از شهروندان فلسطینی و مقدسات اسلامی را با تیراندازی و شلیک گاز اشک‌آور سرکوب کرد.

رژیم صهیونیستی راهپیمایی مردم غزه را سرکوب کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ده‌ها فلسطینی، عصر امروز (جمعه)، در شرق نوار غزه در حمایت از مردم فلسطین و مقدسات اسلامی راهپیمایی برگزار کردند.

براساس گزارش منابع فلسطینی، پس از آغاز این راهپیمایی در منطقه «ملکه»، نظامیان صهیونیست مستقر در خودروها و مواضع نظامی مجاور باریکه غزه، به سمت فلسطینیان آتش گشودند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد به دنبال این تیراندازی ۷ شهروند فلسطینی از ناحیه پا -برخی با گلوله پلاستیکی و برخی با گلوله جنگی- مجروح شدند.

رسانه‌ها گزارش دادند جوانان در مجاورت دیوار مرزی اقدام به آتش زدن لاستیک کردند که نظامیان صهیونیست به سمت آن‌ها گاز اشک‌آور شلیک کردند.

در پی شلیک گاز اشک‌آور به سمت فلسطینیان، شماری از آن‌ها دچار حالت خفگی شدند. کادر درمان برای امدادرسانی به فلسطینیان به محل اعزام شد و مجروحان را نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان فلسطینی از ریزپرنده‌ها برای شلیک گاز اشک‌آور به سمت به آن‌ها استفاده کرد. 

 

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول