اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

2 کویرنورد مفقود در بیارجمند نجات یافتند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از پیدا شدن افراد مفقود غیربومی در کویر غزازان این شهرستان با تلاش پلیس خبر داد.

2 کویرنورد مفقود در بیارجمند نجات یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر مفقودی 2 نفر در کویر غزازان بخش بیارجمند شهرستان شاهرود، بلافاصله تیم‌های مشترک جست‌وجو برای یافتن مفقودشدگان شکل گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و با عنایت به اینکه فرد تماس‌گیرنده گفته بود که کویرنوردان بدون هیچ‌گونه جیره غذایی و آب در کویر سرگردان شده‌اند و با گذشت زمان شرایط برای آنها سخت‌تر خواهد شد، تلاش‌های شبانه‌روزی با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی آغاز شد.

شائینی خاطرنشان کرد: سرانجام با تلاش و عزم جدی مأموران و با همکاری هلال‌احمر، ۲ نفر مفقودشده در عمق ۲۰ کیلومتری کویر غزازان حوالی یک دامداری متروکه با حال نامساعد پیدا و توسط کارکنان امداد و نجات هلال‌احمر به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه این موفقیت پلیس خوشحالی وصف‌ناپذیر خانواده آن‌ها را به دنبال داشت و از عملکرد پلیس تقدیر و تشکر کردند، از شهروندان خواست تا به دلیل گستردگی و شرایط خاص کویر استان، بدون همراه داشتن راهنمای محلی که اشراف کامل به این منطقه دارد، از سفر در منطقه کویر به‌خصوص در شب خودداری کنند.

پایان پیام/74001/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول