اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نماینده شاهرود: تأمین منابع آب پایدار برای شاهرود مدنظر باشد

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین ۲ منبع آب پایدار شاهوار و چشمه قطری برای شهرستان شاهرود موردتوجه و عنایت ویژه مسؤولان قرار گیرد.

نماینده شاهرود: تأمین منابع آب پایدار برای شاهرود مدنظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب فدک شاهرود که با حضور وزیر کشور و استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مشکل اصلی ما در شهرستان شاهرود، معضل بیکاری است.

وی با بیان اینکه مشکل آب نیز از دیگر مواردی است که در شهرستان شاهرود با آن مواجه هستیم، افزود: ۲۵ حلقه چاه آب اشامیدنی این شهرستان از شاهوار و بقیه از منابع زیرزمینی تأمین می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از منابع آب پایدار که جزو طرح‌های ردیف‌دار و مصوبه دولت است، انتقال آب از چشمه قطری است که عمده نصب خط انتقال آن انجام ‌شد.

خانی بیان کرد: خواهشمندیم که این ۲ منبع آب پایدار شاهوار و چشمه قطری برای شهرستان شاهرود موردتوجه و عنایت ویژه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین امینی، امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم با بیان اینکه سه پازل باید کنار هم برای رفع مشکل آب شاهرود قرار گیرد، افزود: توجه به منابع آب پایدار شاهوار، چشمه قطری و سد کالپوش امری ضروری است.

وی با بیان اینکه اصلاح شبکه انتقال آبرسانی و جلوگیری از هدررفت آب باید به‌صورت جدی در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: تغییر فرهنگ مصرف و توجه مردم به مصرف بهینه آب دیگر امر قابل‌توجه است.

این برنامه با حضور جلالی، فرماندار شاهرود، معاونین هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استاندار سمنان، اعضای شورای تأمین استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان و مدیران شهرستان شاهرود برگزار شد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول