اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اهدای ۱۸۱۳ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی دو سال گذشته یک هزار و ۸۱۳ سری جهیزیه با استفاده از کمک های مردمی و منابع داخلی کمیته امداد، تهیه شده و به نیازمندان و محرومان اهداء شده است.

اهدای ۱۸۱۳ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد قزوین

ناصر ظاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان اهداء می کند تا مشکلات پیش روی آنها را برای داشتن زندگی عزتمندانه رفع کند.

وی ادامه داد: یکی از این کمک ها تسهیل در روند ازدواج فرزندان مددجویان است که برای این امر به دخترخانم های تحت حمایت جهیزیه و به آقا پسرهای تحت حمایت هدیه ازدواج اعطاء می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی دو سال گذشته یک هزار و ۸۱۳ سری جهیزیه با استفاده از کمک های مردمی و منابع داخلی کمیته امداد، تهیه شده و به نیازمندان و محرومان اهداء شده است.

این مسوول افزود: مددجویان در آستانه ازدواج می توانند از خدمات مشاوره این نهاد بهره مند می شوند که با افتتاح کلینیک مشاوره خانواده رز این خدمت افزایش یافته است و مددجویان بیشتری می توانند از این خدمت بهره مند شوند.

ظاهری تصریح کرد: خدمت مشاوره تنها برای ازدواج نبوده و در همه مسائل لازم که مددجویان مراجعه می کنند، امکان ارائه مشاوره وجود دارد تا بتوانند با دریافت راهنمایی برای تصمیم موثر و شایسته تر در زندگی خویش اقدام کنند.

وی در پایان یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می توانند از طریق مراجعه حضوری و یا شماره گیری کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* برای کمک به نیازمندان و محرومان اقدام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول