اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

والی: هر مربی ایرانی دیگری هم جای منصوریان می‌آمد هواداران فولاد اعتراض می‌کردند

کاپیتان فولاد خوزستان گفت: هر مربی ایرانی دیگری جای منصوریان به تیم ما می‌آمد، هواداران اعتراض می‌کردند.

والی: هر مربی ایرانی دیگری هم جای منصوریان می‌آمد هواداران فولاد اعتراض می‌کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ایوب والی پس از شکست ۲ بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس و ثبت چهارمین باخت متوالی سرخ‌پوشان اهوازی، اظهار داشت: امروز پس از ۳ باخت و خوردن گل‌های زیاد، برای بازی دفاعی به زمین آمده بودیم. فولاد یک تیم مریض است که اعتماد به نفس خودش را از دست داده و به همین دلیل ابتدا می‌خواستیم دفاع کنیم و در ادامه روی ضد حملات، کار کنیم. تا دقیقه ۷۵ نیز بچه‌ها تمام تلاش خود را کرده و خوب بازی کردند. نسبت به عملکردمان در هفته‌های اخیر تا آن لحظه عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: تیمی که عقب می نشیند، گل می‌خورد. شیرازه فولاد نیز پس از خوردن گل اول از همه پاشید. واقعا این تیم کار دارد. باید هرچه‌ سریع‌تر مربی بیاید و کار کند. امروز که سکوها را نگاه می‌کردم، جان بچه‌ام را قسم می خورم که به این شکل شرمنده هوادار نشده بودم.  حتی بغضم گرفته بود و دوست داشتم به حال این تیم، این مردم و این ورزشگاه که همیشه می‌توانند مدعی قهرمان باشند گریه کنم. امسال حال و روز ما به این شکل است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم و بالاترین انرژی را می‌گذاریم تا با قدرت هرچه سریع‌تر از این وضعیت بیرون بیاییم.

کاپیتان فولاد درمورد به مشکل خوردن جواد نکونام و علیرضا منصوریان با هواداران و دلیل نتیجه نگرفتن این ۲ مربی در اهواز، گفت: بحث جواد نکونام فرق دارد. او وقتی در فولاد بود، نتیجه خوبی گرفت و مردم هم خیلی تشویقش کردند. با فولاد ۲ قهرمانی آورد اما در روزهای آخر کارش به خاطر بحث‌های پیش آمده و بستن تیمی که مدام حرف از قهرمانی می‌زدیم در شرایطی که بودجه خوبی هم خرج کرده بودند، انتظارات مردم بالا رفته بود. در بازی‌های ابتدایی به مشکل خورده بودیم و طبیعی است پس از نتیجه نگرفتن هواداران اعتراضاتی دارند. در کل از نکونام تا آخرین لحظه حمایت شد و خودش از فولاد جدا شد.

والی ادامه داد: پس از جدایی نکونام در همان زمان سپاهان و تراکتور با مربیان خارجی‌شان نتایج خوبی گرفتند. هواداران ما به نسبت بودجه‌ای که هزینه می‌شود و می‌بینند شرکت ما هیچ اختلافی با فولاد سپاهان ندارد و شاید وضعیتش بهتر هم باشد، چرا نباید اندازه آنها خرج کند، مربی خارجی بیاورد یا بهترین بازیکنان را بخرد؟ در کل بحث هواداران ما همین بود.

وی عنوان کرد: هرکس جای منصوریان می‌آمد، هواداران بازهم اعتراض می‌کردند زیرا از ابتدا خواسته آنها جذب مربی خارجی بود. بازیکنان با منصوریان همدل بودند و همه سعی کردیم به او کمک‌ کنیم اما نشد. نتایج هم سبب شد هوادار بیشتر اعتراض کند و وضعیت به هم ریخت. این وضعیت اصلا خوب نیست . انتظار داریم هرچه سریع‌تر مربی انتخاب شود. احتمال دارد استراحت ما خیلی کمتر باشد و باید پس از این انتخاب همه یکدل و متحد باشیم تا به فولاد کمک‌ کنیم .

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول