ریزش ساختمانی در ملارد| اعزام سگ‌ زنده یاب برای یافتن 5 مفقودی احتمالی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از حضور عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان ملارد در عملیات جستجو و نجات حادثه ریزش ساختمان مسکونی در منطقه مارلیک شهرستان ملارد خبر داد.
شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: در ساعت ۱۷:۵۲ دقیقه امروز گزارش انفجار و ریزش ساختمان مسکونی در منطقه مارلیک شهرستان ملارد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد. وی ادامه داد: بلافاصله تیم های عملیاتی و سگ های زنده یاب این جمعیت از شهرستان ملارد و شهریار، جهت عملیات جستجو و همچنین پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.     فتحی بیان کرد: پس از ارزیابی اولیه و اعلام حاضرین در محل احتمال می رود که ۵ مفقودی در زیر آوار باشد که عملیات جستجو و نجات توسط عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان ملارد و سایر دستگاههای امدادی ادامه دارد. پایان پیام/
هلال احمر
21:27 - 8 شهریور 1402

2 بازنشر
24 بازدید



1 پاسخ