اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رفع مشکل 12 واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری با بهر‌ه‌گیری از پایان‌نامه‌های دانشگاهی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری ۲۴۱ دوره آموزشی در ۲ سال اخیر اظهار داشت: در این مدت از ۱۱ پایان‌نامه دکتری و کارشناسی‌ ارشد حمایت و زمینه رفع مشکلات ۱۲ واحد صنعتی فراهم شد.

رفع مشکل 12 واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری با بهر‌ه‌گیری از پایان‌نامه‌های دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید غفاری شامگاه روز گذشته در نشست خبری مدیران تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری، گفت: در حال حاضر ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد تا کنون زمین مورد نیاز متقاضیان در ۲۴ شهرک و نواحی فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۶۵۰ هکتار عملیاتی شده و استان رتبه اول در سطح کشور را کسب کرده است.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد با سه هزار و ۳۰۰ فقره متقاضی سرمایه‌گذاری در استان، افزود: قرارداد تامین چهار میلیون مترمکعب آب آشامیدنی برای شهرک‌های صنعتی شماره ۱ و ۲ شهرکرد بسته شده است.

غفاری با بیان اینکه تامین برق پایدار برای ناحیه‌های صنعتی اردل، بادام سامان، یانچشمه بن و وحدت کیار انجام شده است، توضیح داد: در ۲ سال اخیر ۵۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز و ۱۴ کیلومتر شبکه روشنایی معابر در شهرک‌ها و نواحی استان انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۲۴۱ دوره آموزشی در ۲ سال اخیر اظهار داشت: در این مدت از ۱۱ پایان‌نامه دکتری و کارشناسی‌ارشد حمایت و زمینه رفع مشکلات ۱۲ واحد صنعتی فراهم شد.

پایان پیام/۶۸۰۳۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول