اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

افزایش سودآوری بیمه معلم در سه ماهه اول سال جاری

معاون مالی و سرمایه‌گذاری بیمه معلم با اشاره به کنترل هزینه‌های مالی و اداری این شرکت، گفت: در سه ماهه اول سال جاری، بیش از سود کل سال مالی قبل، سود محقق شده است.

افزایش سودآوری بیمه معلم در سه ماهه اول سال جاری

اخبار شرکت‌ها؛ معاون مالی و سرمایه‌گذاری بیمه معلم با اشاره به کنترل هزینه‌های مالی و اداری این شرکت در سال ۱۴۰۲ گفت: در سه ماهه اول سال جاری، بیش از سود کل سال مالی قبل، سود محقق شده است.

یوسف مقدمی معاون مالی و سرمایه‌گذاری بیمه معلم به اقدامات این شرکت جهت مدیریت وصول مطالبات اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم بالای مطالبات معوق سنواتی، نسبت به تقویت و فعال‌سازی مدیریت وصول مطالبات و احیای کمیته وصول مطالبات، اقدام گردیده که در ۵ ماهه سال جاری بخش عمده‌ای از مطالبات وصول یا تعیین تکلیف شده است.

وی در پایان اذعان داشت: بیمه معلم در جهت مدیریت ریسک بیمه‌ای و ریسک نقدینگی، برنامه‌های مدونی را جهت اصلاح ترکیب پرتفوی، وصول مطالبات و حرکت در مسیر سرمایه گذاری‌های سود‌آور در دستور کار قرار داده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول