اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مولد سازی املاک در حوزه درآمدهای پایدار

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر مولد سازی در حوزه درآمدهای پایدار گفت: در حوزه مشارکت ها نیز برنامه ریزی صورت گرفته است.

مولد سازی املاک در حوزه درآمدهای پایدار

به گزارش فارس، لطف ا... فروزنده گفت: با بهره مندی از خودروهای برقی ( تاکسی و موتور برقی) گام های مثبتی در جهت بهبود هوای پاک برخواهیم برداشت،در حوزه پیمایش درون شهری نیز با اصلاح تقاطع ها و پل های هوایی، حدود 700 کیلومتر راه مردم را کاهش خواهیم داد.
 وی در ادامه با اشاره به اینکه مساله هوشمند سازی بسیار برای ما دارای اهمیت است گفت: در همین راستا به یاری خداوند ، شاهد رو نمایی از  اپلیکیشنی خواهیم بود که بسیاری از خدمات  را به مردم در بستر فضای مجازی ارائه خواهد کرد.
معاون شهردار تهران با اشاره به تحقق 150 در صدی بودجه افزود: افق ما روشن و مشخص است چرا که اتفاقات خوبی نسبت به گذشته در حال رخ دادن است و این ناشی از مدیریت جهادی شهردار انقلابی و همراهی و سیاستگذاری اعضاء شورا و هماهنگی پرسنل عزیز است، در این 5 ماهه نخست  سال نیز روند سال گذشته را  در حالی طی کردیم که شاهد  رشد چشمگیر بودجه ای بوده ایم و ان شاءالله از بودجه مصوب شورا  عبور خواهیم کرد که این امر اتفاقات خوبی برای همشهریان عزیز را رقم خواهد زد.
 معاون شهردار تهران در پایان اظهار امیدواری کردکه با همت و تلاش کارکنان بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای تعالی شهرداری و دستیابی به اهداف مدیریت شهری برداریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول