اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری سومین جشنواره بین‌المللی همام

جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین المللی همام ویژه هنرمندان جانباز سرافراز و معلولان عزیز در حوزه هنرهای تجسمی و موسیقی برگزار و منشور سیاست‌گذاری و اجرایی این همایش با حضور اعضای آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری سومین جشنواره بین‌المللی همام

به گزارش گروه آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی همام ویژه هنرمندان جانباز سرافراز و معلولین عزیز در حوزه هنرهای تجسمی، موسیقی و برگزار و منشور سیاستگذاری و اجرایی این همایش با حضور اعضاء آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدا محمد رضا مشهدی عضو شورای سیاستگذاری و دبیر جشنواره سوم ضمن خیر مقدم به تشریح اهم اقدامات صورت گرفته در این حوزه پرداخت.

مشهدی با اشاره به رویکرد بین المللی در این دوره و رشد آثار واصله ؛ داوری آثار را از چالش های پیش روی این همایش فاخر دانست.

وی برگزاری نشست های تخصصی با موضوع معلولین و هنر را بخش دیگری از برنامه های جانبی و جذاب این جشنواره ذکر کرد.

در ادامه جلسه سید محمد جواد شوشتری رئیس شورای عالی سیاستگذاری این همایش با بیان سوابق و اهمیت برگزاری چنین رویدادی ، توجه به ابعاد کیفی جشنواره سوم را مورد تاکید قرار داد.

وی نگاه تخصصی به آثار معلولین و جانبازان را از ویژگی های این همایش هنری جهت ارتقاء  توانمندی و حس خودباوری هنرمندان معلول دانست.

همچنین مریم جلالی معاون صنایع دستی میراث فرهنگی و از اعضای شورای سیاستگزاری میزان معلولیت و نحوه خلق اثر را مورد توجه قرار داد.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری نمایشگاه آثار برتر در محل وزارت میراث فرهنگی استقبال نمود.

در خاتمه این جلسه الواح احکام شورای سیاستگذاری توسط سید محمد جواد شوشتری به اعضاء تقدیم گردید.

گفتنی است آقایان عیسی علیزاده مشاور هئیت علمی دانشگاه، جمال کامیاب مدیر کل توسه روابط فرهنگی اروپا و امریکای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه ، سید مجتبی موسوی مدرس دانشگاه، شهید زاده، مهری سادات موسوی معاون اجتماعی بهزیستی کشور  و مدرس دانشگاه، محمد نصیری رئیس بهزیستی استان تهران از سایر اعضاء شورای سیاستگذاری این همایش هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول